» مقالات » کیت توسعه‌ي نرم‌افزار Avaya Breeze™ Client

برند خودتان را با نرم‌افزارهاي سفارشي در سراسر سازمانتان متمایز کنید

کیت توسعه‌ي نرم‌افزار Avaya Breeze™ Client

اتصال پیدا کنید، خرید کنید، بپرسید، یاد بگیرید، به اشتراک بگذارید، شکایت کنید، حل و فصل کنید، ذخیره کنید، ارسال کنید. مشتریان و تیمهاي شما هنگام تعامل با شرکت شما چه چیزي را تجربه مي‌کنند؟ شما همیشه مي‌خواهید این نوع تعاملها را تقویت کنید خواه اين تعاملها با مردم باشد، یا روبوتهاي نرم‌افزاري یا آنلاین.

اکنون کار ساده‌اي است كه نرم‌افزارهاي سفارشي براي کاربرانتان ایجاد کنید براي ساختن تجاربي که برند، برتري و  فوت و فن کار شما را توسعه دهند. دیگر منتظر سازندگان نرم‌افزارها نباشید تا فهرست آرزوهاي شما را در نسخه‌هاي بعدي مورد خطاب قرار دهند. شرکت آوایا ابزارها و راهنمایي که شما نیاز دارید را در کنترل شما قرار داده است تا بلافاصله نرم‌افزارهاي خودتان را که متناسب با فرآیندها و فرهنگ شماست ایجاد کنید.

تعامل مبتني بر نرم‌افزار آوايا با پلتفرم ®Avaya Aura (يك پلتفرم مقیاس پذیر، امن و انعطاف پذیر) آغاز می‌شود و امکان ساخت نرم‌افزارهای‌ معنادار و با کاربري خاص را افزايش مي‌دهد. یک كيت توسعه‌ي منفرد Breeze Client به ما، شما یا شركتهاي متفرقه‌ي ديگر، اجازه مي‌دهد تا نرم‌افزارهاي عمودي (مثل ERP‌ و CRM) ابتکاري را توسعه دهیم. از نرم‌افزارهایي که آوايا تولید کرده است، مانند فضاهاي کاري براي اپراتورها و سرپرستان یا برنامه‌هاي موبایل استفاده کنید. یا به سراغ DIY يا همان  Do It Yourself بروید و راهكار سفارشي ایجاد کنید که پشتیباني کردن از آن آسان است.

 - ساخت هر دو نرم‌افزار آماده و سفارشي با کمک Avaya Breeze™ Client SDK :

كيت توسعه‌ي مشتري Breeze آوايا با امكانات كامل، که از سوي شرکت آوایا و شرکاي DevConnect آوايا ایجاد شده است، برای همه‌ي مشتریان، در بازار موجود است. شرکت آوایا تعاملات صوتي و ویدئويي و نيز تعاملات مبتني بر وب را در همه‌ي دستگاههایي که مردم، همه روزه استفاده مي‌کنند يكجا جمع كرده است. آوايا کیت توسعه‌ي نرم‌افزاري خودش را براي توسعه‌ي راهكار Avaya Oceana (برنامه‌ي اپراتور دسکتاپ برای مراکز تماس چند لمسي) و راهكار Avaya Equinox (برنامه‌ي ارتباطات يكپارچه‌ي مشتري) استفاده كرده است. هنگامیکه شما به یک راهكار تخصصي و جامع نیاز دارید، Breeze Client SDK یک روش مشترك و آشنا براي برنامه‌نويس، فراهم مي‌کند تا بلافاصله تجارب کاربر جديد را ایجاد کند.

- ساخت نرم‌افزارهايي که Breeze را توسعه مي‌دهند:

Breeze Client SDK بر اساس پلتفرم Avaya Breeze است که به شما اجازه مي‌دهد به سرعت و به راحتي ظرفیتهاي ارتباطات بلادرنگ را در نرم‌افزارهاي اجتماعي، موبایل، ویدئو  و نرم‌افزارهاي ابري ایجاد كرده يا با آنها تركيب کنید. Snap-inهاي از پیش‌ساخته شده‌ي آوايا، توسعه‌ي نرم‌افزارهاي ارتباطات مشتري‌مدار و منحصر به فرد را در سراسر سازمانتان ساده کرده و سرعت مي‌بخشند. ویزگیهاي سفارشي جدید و عملکردهاي مؤثر در برنامه را هم‌اکنون دریافت کنید. متناسب کردن راهكارها با نیازهایتان، هرگز کاري ساده، سریع  یا مقرون به صرفه نبوده است.

- نرم‌افزارهایتان را بر روي یک دستگاه مناسب و چشم‌نواز قرار دهید:

دستگاه مقرون به صرفه‌ي Vantage آوايا از تعاملات ساده، یکپارجه، فوری و طبیعي، پشتیباني مي‌کند. با يك لمس، صدا، چت یا همکاریتان را روشن كنيد. دستگاههاي Vantage را هرجا که کاربرانتان به نرم‌افزارهاي شما نیاز دارند قرار دهید: دسکتاپها، اتاقهاي هتل، تختخوابهاي بیمارستان و کیوسکها. Vantage مزیت امضاي صوتي، انعطاف‌پذیري یک پلتفرم نرم‌افزاري و مزایاي تلفن رومیزي (با یک هدست جدا شدني) را دارد. ترکیب باز و توسعه‌پذیري با Breeze Client SDK بدين معني است که خيلي ساده است تا  Vantage را براي صنعتت، تجارت و کاربران خودتان، شخصي‌سازي کنید.

- تجربه‌ي چند لمسي مشتریهایتان را شخصي‌سازي کنید:

فضاهاي کاري Avaya Oceana برای اپراتورها و سرپرستان، به شما اجازه مي‌دهد بلافاصله شروع به ارزیابي و افزایش تجربه‌ي مشتري خودتان در طول هر کانالي بکنيد. گردشهای كاري سفر مشتري مجازي را از طریق كشيدن و رها كردن (drag and drop) بدون مهارت برنامه‌نويسي ایجاد کنید. به سفر مشتريانتان دسترسي داشته باشيد، نيازها را بسنجید و سعي کنید در طي یک تعامل، بهترین پاسخها را در زمانهاي مناسب بدهید. شما تیمتان را درگیر تعامل خواهید کرد و در ارائه‌ي خدمات به مشتریان، یک قدم جلوتر  خواهید بود.