» مقالات » ویدئو کنفرانس Avaya Scopia® XT

ویدئو کنفرانس Avaya Scopia® XT

ویدئو کنفرانس Avaya Scopia® XT

کنفرانس ویدئويی برجسته در هر محیطی را با مجموعه‌ی کامل نقاط پایانی کنفرانس ویدئويی اختصاصی آوایا تجربه کنید.

- یک تجربه‌ی همکاری ویدئويی بی‌همتا ارائه دهید. ویدئو کنفرانس Avaya Scopia® XT، یک فن‌آوری ارتباطات ویدئويی قدرتمند را رهبری می‌كند که شامل حضور از راه دور همه جانبه، سیستمهای اتاق کنفرانس و نرم افزارهای دسکتاپ است.

- عملکرد ویدئويی عالی را در شرایط شبکه‌ای دنیای واقعی به دست بیاورید. کیفیت ویدئويی صاف با وضوح تصویری تا1080p/60fps، بازده پهنای باند ستاره‌ای، انعطاف‌پذيری خطا با کدگذاری ویدئويی با کارآیی بالایH.265  يا (HEVC) و کدگذاری ویدئويی مقیاس‌پذیر (SVC) را تجربه کنید.

- در بيشتر فن‌آوریهای ویدئويی قدرتمند سرمایه‌گذاری کنید. بر دسترسی و ثباتی که از دو کانال ویدئويی full HD 1080p/60fps، H.265 HEVC برای کارآیی پهنای باند و SVC برای انعطاف‌پذيری خطا و یک MCU نه مسيره‌ی چند قسمتی می‌آيد، تکیه کنید.

- مقرون بصرفه بودن را بررسی کنید. يك نسبت قيمت به عملكرد عالی برای مجموعه‌های کامل سیستمهای آوايا (همه‌ی همکاریهای ویدئويی HD با امكانات كامل) کشف کنید و مجموع هزینه‌های مالکیت پایین و نرخ بازگشت سرمایه‌ی عالی داشته باشید.

- ويدئو كنفرانس خود را ساده نگه دارید. یک رابط کاربری بصری باعث اتصال افراد به تماسهای تصویری می‌شود، تماسها را کنترل می‌کند و بلافاصله از ویژگیهای همکاری استفاده می‌کند.

- تجربه‌ی همه جانبه: با حضور از راه دور Avaya Scopia® XT  یک جلسه‌ی ویدئويی واقعی و همه جانبه را  که به شما احساس جلسه‌ی حضوری می‌دهد را تجربه کنید. پلتفرم حضور از راه دور XT را با نیازهای بی‌نظیر خودتان در هر اتاق، سفارشی کنید .

- پلتفرم حضور از راه دور XT را از طريق شبکه‌ی گسترده‌‌ای از شرکای کانالی آوايا نصب و تنظيم کنید. (نیازهای منحصر بفرد هر یک از اقدامات خودتان را با این رویکرد مقرون بصرفه و بینهایت انعطاف‌پذیر برآورده کنید.)

- کنفرانس ویدئويی All-in-One خوب: یک فضای جلسه‌ی ویدئويی با کیفیت بالا با الزامات كم برای نصب را ایجاد کنید. Scopia XT Meeting Center Cart، یک سیستم اتاق کنفرانس ویدئويی HD خوب ارائه می‌دهد که يك يا دو صفحه‌نمایش 1080p را ترکیب می‌کند.

- کنفرانس ویدئويی گروهی: کنفرانس ویدئويی گروهی در سیستمهای اتاق اختصاصی برای اتاقهای متفاوت و اندازه‌ی گروههای مختلف در دسترس می‌باشد که یک تجربه‌ی استثنایی در کاهش مجموع هزینه‌های مالکیت ارائه می‌دهد. نقاط پایانی در آخرین فن‌آوریهای ویدئويی نفوذ داشته است (کدگذاری ویدئوی H.265 High Efficiency  يا (HEVC)، H.264 High Profile ، و کدگذاری ویدئويی مقیاس‌پذیر (SVC)) به طوری كه تعامل ویدئويی تمام HD و كامل را ارائه می‌دهد. سیستمهای اتاق Scopia XT ویژگیهای متعدد را پيشنهاد می‌دهند و شامل پشتیبانی محتوا و ویدئوی زنده‌ی دوگانه‌ی 1080p/60fps، صوتی HD، H.265 High Profile  همزمان و کدگذاری ویدئوی مقیاس پذیر (SVC)، کنفرانس چند قسمتي نه مسيره و سیستم کنترل Apple iPad  است.

- کنفرانس ویدئويی ترکیبی دسکتاپ و صفحه نمایش کامپیوتر: صفحه نمایش 24 اينچي فول اچ دی ال ای دی Scopia XT، دوربین HD، اسپیکرهای با كيفيت عالی، میکروفن لغو اکو و پلتفرم کنفرانس ویدئويی پیشرفته، یک سیستم کنفرانس ویدئويی all-in-one دسکتاپ زیبا و صفحه نمایش کامپیوتر را فراهم می‌کند. این سیستم همچنین کنفرانس چند طرفه‌ی اختیاری را برای جلسات گروهی و یک کانال داده‌ی بی نظیر HD 1080p را برای اشتراک محتوای بسیار تفصیلی پیشنهاد می‌کند.

- سیستم کنترل: Scopia Control یک نرم‌افزار Apple iPad برای کنترل سیستمهای کنفرانس ویدئویی شرکت آوایا است. یک رابط کاربری بصری، منحنی یادگیری را برای یک سیستم کنفرانس ویدئويی تقريباً حذف می‌کند. تقویم اتاق کنفرانس ترکیبی  و کتاب راهنمای سازمان، پیوستن به جلسات و دعوت دیگران را آسان کرده است. کنترل سیستم اتاق و اداره‌ی جلسات از طریق رابط کاربری چند لمسی iPad آسان شده است.