» اخبار » معرفی برنامه‌های جديد آموزش و توسعه‌ی سيسكو

سيسكو، برنامه‌های جديد آموزش و توسعه براي تسريع سازگاري شبكه‌‌سازی مبتنی بر پيش‌بينی را معرفی می‌كند.

معرفی برنامه‌های جديد آموزش و توسعه‌ی سيسكو

جمعه 23 تیر ماه 1396 7677

سيسكو اعلام كرد كه اكوسيستم جهاني مشتريان، توسعه‌دهنده‌ها و شركا، چشم‌انداز بلند پروازانه‌ي شركت را براي دوره‌ي جديد شبكه‌سازي مي‌پذيرد. در هفته‌ي گذشته، شبكه‌ي جديد سيسكو رونمايي شد كه مي‌تواند پيش‌بيني كند، تهديدها را كاهش دهد و به مرور زمان، ياد بگيرد و اين، يكي از مهم‌ترين پيشرفت‌ها در تاريخ شبكه‌سازي سازماني است.

اين شبكه‌ي جديد، نتيجه‌ي سال‌ها تحقيق و توسعه توسط سيسكو مي‌باشد و اين در حالي است كه مهندسين شبكه صدها دستگاه را مديريت مي‌كنند و انتظار مي‌رود تا سال 2020 اين تعداد به يك ميليون دستگاه برسد، سيسكو شبكه‌سازي را دوباره اختراع كرده است. شركت‌هايي كه شبكه‌هايشان را از طريق فرآيندهاي سنتي IT مديريت مي‌كنند، در اين عصر جديد نخواهند توانست مقياس‌پذيري داشته باشند. رويكرد سيسكو، سيستم هوشمندي را ايجاد كرده كه به طور مداوم ياد مي‌گيرد، سازگار مي‌شود و محافظت مي‌كند، تا عمليات شبكه را بهينه كرده و در برابر تهديدهاي امنيتي نوظهور امروزي دفاع كند.

اسكات هارل، معاون ارشد مديريت محصول در شبكه‌سازي سازماني سيسكو بيان كرد: سيسكو يك سيستم هوشمندتري ارائه مي‌دهد كه لبه‌ي شبكه را اتوماتيك كرده و داراي قدرت يادگيري ماشيني و آناليز در سطح پايه است. شبكه‌بندي مبتني بر پيش‌بيني، به معناي تغيير الگوها براي صنعت ما و يك دوره‌ي كاملاً جديد در شبكه‌سازي است. هیجان‌انگیز است که شاهد اعمال اکوسیستم جهانی ما، در مورد آینده‌ي شبکه‌ها باشیم (شامل سه ميليون مهندس شبكه، 60،000 شريك و 450،000 توسعه‌دهنده).

قبلاً 75 شركت و سازمان پيشروي جهاني، شامل دانشگاه علوم كاربردي Jade، ناسا، بيمارستان هاي Newcastle ، شركت كشتي‌هاي سلطنتي كارائيب، Scentsy،UZ Leuven و Wipro آموزش‌هاي ابتدايي در مورد اين راهكارهاي نسل جديد شبكه‌سازي را به انجام رسانده‌اند.

اكوسيستم شبكه‌بندي مبتني بر پيش‌بيني 

سيسكو براي اجراي راهكارهاي شبكه‌سازي مبتني بر پيش‌بيني خودش، برنامه‌هاي جديد آموزش و توسعه را به 28،000 متخصص شبكه در كنفرانس سالانه‌ي كاربران (Cisco Live)، معرفي كرد. حضار درباره‌ي تأثيرات شبكه‌سازي مبتني بر پيش‌بيني كه بر سازمان‌هايشان خواهد داشت مطالبي را مي‌آموزند و توسعه‌ي مهارت‌هاي لازم در عصر جديد شبكه را شروع مي‌كنند.

  • مهندسين شبكه: امروزه 80 تا 95 درصد عمليات شبكه به صورت دستي تنظيم مي‌شود. شبكه‌‌ي مبتني بر پيش‌بيني آينده، وظايف روتين و روزمره را با تفسير و ترجمه‌ي پيش‌بيني كسب و كار به شكل تنظيمات شبكه و به وسيله‌ي آزادسازي زمان تيم‌هاي IT شبكه براي اجراي طرح‌هاي استراتژيك بيشتر جهت ارنقاي كسب و كار، خودكار مي‌كند. سيسكو براي كمك به مهندسين شبكه، مهارت‌هاي جديدي را در برنامه‌هاي آموزشي خود، قرار مي‌دهد. سيسكو در پاييز امسال، دو پيشنهاد آموزش جديد در مورد SD-Access، بر اساس آموزش معماري موجود DNA و قابليت برنامه‌نويسي شبكه را معرفي خواهد كرد و گواهي‌نامه‌هايي براي مهندسين شبكه و توسعه‌دهنده‌هاي برنامه‌هاي كاربردي ارائه خواهد نمود.
  • توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها: انتقال براي باز كردن، شبكه‌هاي قابل برنامه‌نويسي فرصت‌هاي جديدي براي توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهاي كاربردي ايجاد خواهند كرد. همانطور كه شبكه، كد مي‌شود و نرم‌افزارها و زيرساخت‌ها بيشتر، در هم تنيده مي‌شوند، توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها، پلتفرم جديدي براي نوآوري به دست خواهند آورد. مركز جديد توسعه‌‌ي DNA، انجمن DevNet سيسكو را با بيش از 450،000 توسعه‌دهنده تشكيل خواهد داد و آن‌ها با ابزارهايي، نرم‌افزارهاي مورد نياز را مستقيماً در شبكه ايجاد كرده و نرم‌افزارهاي هوشمندتري را خواهند ساخت.
  • شركاي كانال: انتقال از شبكه‌هاي سخت‌افزاري به نرم‌افزاري، شركاي كانال سيسكو را وادار كرد تا عادت‌هاي شبكه‌سازي خود را تكامل دهند، مهارت‌هاي جديد را توسعه دهند و فرصت‌هاي جديد كسب و كاري را دنبال كنند. سيسكو برنامه‌ها، انگيزه‌ها و ابزارهايي را براي كمك به شركاي خود در ایجاد شیوه‌هاي شبکه‌اي که نرم‌افزار، امنیت، اتوماسیون و تجزیه و تحلیل را برای مشتریان خود می‌سازد، فراهم می‌کند.