» اخبار » انتقال امنيت Endpoint با AMP به Endpointها توسط سيسكو

سيسكو امنيت Endpoint را با AMP به Endpointها منتقل مي‌كند.

انتقال امنيت Endpoint با AMP به Endpointها توسط سيسكو

یکشنبه 23 آبان ماه 1395 4188

سيسكو، از يك رويكرد جديد امنيتي Endpoint كه بازار را منقلب خواهد كرد پرده‌برداري كرد. Cisco AMP، براي Endpointها، جلوگيري، تشخيص و پاسخ مناسب را براي ساده كردن امنيت Endpoint، تركيب مي‌كند و اين به مصرف‌كنندگان اجازه مي‌دهد تا از استراتژي‌هاي بي اثر «فقط محافظت» خلاص شوند. با نفوذ اندازه و قدرت ابر و معماري امنيتي تهديد محور سيسكو، AMP براي مصرف‌كنندگان، اجازه‌ي ديدن و متوقف كردن سريع‌تر تهديدها را فراهم مي‌كند.

رويكردي جديد به امنيت Endpoint

یک بنيان امن برای مدل کسب و کار دیجیتال امروزي، ضروری است. با اين حال، سازمان‌ها براي محافظت از كاربران موبايلي، كامپيوترهاي روميزي، لپ‌تاپ‌‌ها و سرورها در برابر حملات نرم‌افزارهاي مخرب پيشرفته تلاش مي‌كنند. بسياري از سازمان‌ها روي استراتژي «فقط محافظت» كه بر اساس روش‌هاي غير مؤثر در دفاع در مقابل نرم‌افزارهاي مخرب هستند، تمركز كرده‌اند. بنابراين، بعضي از سازمان‌ها، محصولات اضافي ديگري براي افزايش بازبيني و پاسخ به تهديداتي كه از اين روش‌ها گريخته‌اند، روي endpoint قرار مي‌دهند. این کار، باعث ایجاد پیچیدگی عملیاتی قابل توجه و ناکارآمدی مي‌شود. با در نظر گرفتن این واقعیت كه تشخیص یک تهدید در محیط، به طور متوسط، بیش از 100 روز طول مي‌كشد، روشن است که سازمان‌ها نیاز به یک رویکرد جدید در مورد امنیت  Endpointدارند.

AMP مسيري براي امنيت بسيار مؤثر و ساده‌تر Endpointها پيشنهاد مي‌دهد. با تركيب جلوگيري، تشخيص و پاسخ مناسب در يك نرم‌افزار اجاره‌اي (SaaS-deployed) - راه‌حل‌ مديريت ابري - پيچيدگي را كاهش مي‌دهد و تهديدات زيادي را متوفقف مي‌كند. از طريق اين روش مبتني بر ابر، AMP‌‌ براي Endpointها يك هوش عملي در دستان سازمان مي‌شود كه براي آن‌ها يك حاشيه‌ي امن در مقابل حملات امروزي فراهم مي‌كند.

پيشنهادهاي جديد AMP براي Endpointها:

  • نسل جديد محافظت
  • ديد بيشتر و تشخيص سريع
  • پاسخ مؤثر عالي

از شبكه تا Endpoint تا ابر، معماري امنيت تهديد محور سيسكو، تضمین می کند که مشتریان، با افزایش توانایی در حين کاهش پیچیدگی، بیشتر از سرمایه‌گذاری‌های امنیتی موجود به دست بياورند. این رویکرد معماری جديد برای امنیت به اين معني است كه مشتریان سیسکو می‌توانند تهدیدات زيادي را سريع‌تر از قبل، ببينند. در آزمایش‌هاي اخیر توسط آزمایشگاه‌هاي NSS، سیسکو به سریع‌ترین TTD با شناسایی 91.8 درصد از تهدیدها در زیر سه دقیقه، دست پيدا كرد.

منبع: newsroom.cisco.com