» اخبار » Avaya IP Office Contact Center 10 معرفی شد.

Avaya IP Office Contact Center 10 معرفی شد.

Avaya IP Office Contact Center 10 معرفی شد.

جمعه 19 آذر ماه 1395 4249

IP Office Contact Center 10، نسخه جديدی از این محصول آوايا، ابزاري ساده می باشد که بر اساس نياز های كسب و كارهاي متوسط طراحی شده است تا به سادگی، بتوانند تجربه جدیدی از ارتباط با شرکت را برای مشتریان خود فراهم آورند. این تجربه جدید می تواند به عنوان یک پارامتر رقابتی، این شرکتها را از رقبای خود متمایز سازد.

طبق پژوهش های به عمل آمده، 60 درصد از مصرف کنندگان اعلام می کنند که انتظارات آنها از سرویس دهندگان و فروشندگان نسبت به یک سال قبل افزایش داشته است. به علاوه پیش بینی می شود در سال 2020، "تجربه‌ي مشتریان" به عنوان مهم ترین عامل کلیدی از عوامل دیگری چون قیمت و کیفیت محصول، پیشی بگیرد. طبق تحقیقات Aberdeen Group شرکت هایی که بتوانند تجربه بهتری از ارتباطات را به مشتریان خود بدهند می توانند سود آوری بیشتری داشته باشند و رشد بهتری نسبت به رقبا بدست آورند.

آوايا اعلام كرد نسخه‌ي جديدي از پلتفرم مراكز تماس شركتي را ارائه نموده است كه با کمک آن كسب و كارهاي متوسط می توانند توان رقابتي خود را بین رقبا بالا ببرند، Avaya IP Office Contact Center 10، يك راه‌حل جامع با امكانات و ابزارهای پيشرفته‌اي است که مشتریان انتظار آن را دارند.

Avaya IP Office Contact Center 10، می تواند سرویس ها و خدمات به مشتریان را از راه های ارتباطی مختلف از قبیل: ایمیل، چت، پیامک، مکالمه صوتی یا تصویری ارائه نماید. این راهکار یکپارچه می تواند کیفیت خدمات را به بهترین حد ممکن برساند. ویژگی ها و امکانات فوق العاده این نسخه به شرح زیر می باشد:

  • فارغ از ويزاردها و قالب‌هاي باكس تنظيمات براي طراحی سريع گردش مكالمه و IVR كه زمان مورد نياز را تا 80 درصد کاهش می‌دهد.
  • امکان ایجاد تغییرات براي گردش مكالمه ها به راحتی.
  • رابط کاربري ساده‌شده و پیشرفته و مدیریت تحت وب، شامل ويزاردهاي نصب و پیکربندی براي خدمات چند كاناله و ساير امكانات پر استفاده.
  • قابليت‌هاي گزارش‌گيري مبتني بر تاريخ و زمان پيشرفته شامل بيش از 30 قالب گزارش آماده‌ كه در كمتر از چهار كليك قابل دسترسي است.
  • امکان برگشت تماس (callback) برای مشتري‌ها كه نوبت آن‌ها را در صف نگه مي‌دارد و باعث صرفه جویی در زمان مشتریان می گردد. با استفاده از این ویژگی، مشتریان به جای انتظار در پشت خط اپراتورهای پاسخگو تماس را قطع می کنند و به محض رسیدن نوبتشان، سیستم بصورت خودکار مشتری را شماره گیری می کند.
  • دسترس ‌پذيري بالا با پشتيباني از VMware HA.
  • بهينه‌سازي و افزایش بهره وری کارکنان با استفاده از Avaya Workforce Optimization Select.

Avaya IP Office Contact Center، براي استفاده از نرم‌افزار Avaya IP Office بهينه شده است و همينطور در گزينه‌هاي توسعه‌ي گوناگون شامل ابر  premises-based، hybrid يا pure در دسترس است.

منبع: www.avaya.com/en/about-avaya/newsroom