» اخبار » آوايا محصول جديد خود، AVAYA AVA را معرفی كرد.

™ AVAYA AVA هوش مصنوعی (AI) را برای يك تجربه‌ی مشتری بهتر، به ارمغان می‌آورد.

آوايا محصول جديد خود، AVAYA AVA را معرفی كرد.

سه شنبه 17 بهمن ماه 1396 10455

آوايا اعلام کرد به پیشرفت‌هایی در ارائه و تجميع فن‌آوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) در مراکز تماس، برای بهبود تجربه‌ی مشتری نائل شده است. Avaya Ava، یک معماری هوش مصنوعی جدید شامل پردازش زبان طبیعی، یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل نوآورانه است كه توانایی ارتباط با مشتری را از طریق رسانه‌های اجتماعی و سیستم‌های پیام‌رسانی فراهم می‌کند.

Avaya Ava یک راهكار پیام‌رسانی مبتنی بر ابر است که قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی را برای تركيب پیام‌های اجتماعی و اتوماسیون تعاملات دیجیتالی ارائه می‌دهد. آوايا آوا در ابتدا به عنوان بخشی از انجمن پشتیبانی آنلاین Avaya معرفی شد، كه به مشتریان و شرکای تجاری کمک می‌كرد سؤالات خود را در مورد راهكارهای Avaya بدون دخالت انسان پاسخ دهند. آوا در حال حاضر تکامل یافته است و شامل قابلیت‌های AI، تکمیل نمونه کارهای تجربه‌ی مشتری Avaya و راهكار ایده آل برای هر مرکز تماس برای نوسازی زیرساخت‌ های خود با AI است.

Avaya Ava می‌تواند با مشتریان با استفاده از شبكه‌های اجتماعی، کانال‌‌های چت و پیام‌رسانی ارتباط برقرار کند و پشتیبانی خودكار آنی ارائه دهد و خدماتی به خوبی خدمات مبتنی بر اپراتور، به مشتری ارائه دهد. Ava در حين پشتيبانی، سابقه‌ی کامل تماس مشتری را با حذف اطلاعات تکراری و مراحلی که قبلاً گرفته شده، به اپراتورها منتقل می‌کند.

توانایی هوش مصنوعی در استخراج چند زبانه، تشخيص زبان طبیعی و تجزیه و تحلیل محتوا و احساسات، مقیاس و کارآیی Avaya Ava را به عملیات مراقبت از مشتری گسترش می‌دهد. آوا می‌تواند از 34 زبان، فیس‌بوک، توییتر، وی‌چت و لاين پشتیبانی کند. رویکرد باز API، یکپارچه‌سازی با راهكارهای AI شركت‌های ديگر را از طريق Avaya A.I.Connect فراهم می‌کند.