» مقالات » ویدئو کنفرانس HD با كيفيت بالاي VaaS در خدمت مشتریان شما

سرویس ویدئو کنفرانس خودتان را به سرعت وارد بازار کنید.

ویدئو کنفرانس HD با كيفيت بالاي VaaS در خدمت مشتریان شما

  • - با راهكار VaaS يا Video as a Service تحت مجوز ®Avaya Scopia براي مشتریان سازماني، به سرعت وارد بازار شوید. ریسک و مسئولیت سرمایه‌گذاري ثابت اولیه در سخت‌افزارها، نرم‌افزارها، گواهینامه‌ها و پشتیباني‌ها را کاهش دهید و با این سرويس، امکان بازگشت سریع سرمایه‌ي خودتان را فراهم کنید.
  • - زيرساخت راهكار ويدئويي خود را ميزباني و نگهداري کنید در حالیکه مشتریان شما فقط نقاط پاياني را گسترش مي‌دهند. از برنامه‌هاي نقاط پاياني شخصی، دسکتاپ و موبایل و سیستمهاي اتاق ویدیوئي پشتیباني کنید.
  • - با اندکي پیش پرداخت اولیه، VaaS سازمان خود را با پرداخت هزينه‌ي ماهانه و بر اساس کاربرد واقعي سیستمها و خدمات شروع کنید. راه حل مبتني بر ابر ما براي ویدئو کنفرانسينگ، داراي مجوز استفاده‌ بر روي مدل سودمند (utility model) است که در آن شما فقط براي گواهینامه‌هاي به کار رفته توسط مشتریان خودتان و نه ظرفیت‌هاي بلا استفاده‌ي اضافي، هزينه پرداخت مي‌کنید.
  • - در حد ضرورت سرمایه‌گذاري کنید اما متحمل هزینه‌هاي چشمگیر اولیه نشوید. هنگامي که شما براي ظرفیت راکد و بلااستفاده هزینه نکنید، کنترل بیشتري بر روي گردش وجوه نقد و هزینه‌ها خواهید داشت.
  • - خارج از عملكرد چند مستأجري: مدیریت متمركز و تسهیم بهینه‌ي منابع، این امکان را به شما مي‌دهد تا برنامه‌هاي متنوعي براي مشتریان مختلف با به اشتراک‌گذاري واقعي زیرساخت و منابع، ارائه دهید.
  • - قابلیت دسترسي و همکاري متقابل گسترده: پشتيباني از هر پروتکلي، هر نوع سیستم ویدئو کنفرانسي از هر سازنده‌ي اصلي بر روي هر نوع دسکتاپ یا موبایل و در هر مکاني را فراهم کنید.
  • - قیمت‌گذاري سودمند: الگوی pay-as-you-sell ریسک سرمایه‌گذاري شما در هزینه‌هاي زياد اولیه را کاهش مي‌دهد.
  • - اتاقهاي جلسه‌‌ي ویدئويي HD: به مشتريهايتان ویدئو با کیفیت بالا به همراه امکان رمزگذاري اختصاصي براي هر مشتري ارائه دهید. شما مي‌توانيد ویژگیها و کنترلهاي پیشرفته‌ي ویدیوئي براي يك تجربه‌ي ارتباطات ویدیوئي مطلوب و همکاري مؤثر میان تیمها فراهم کنید.
  • - اشتراک محتوا: در راستاي ایجاد تجارب تعاملي تیمي مطلوب، کاربران مي‌توانند به عنوان بخشي از هر جلسه‌ي ویدئويي، محتوايي را به اشتراك بگذارند. این ويژگي براي همه‌ي تماشاگران ویدئو در تمام دستگاهها شامل سیستمهای اتاق و دسکتاپ و موبایلها قابل دسترسي است. قابليت اشتراک محتوا مي‌تواند در چيدمان ویدئوي اصلي کاربران یا با صفحه‌ي ديگري ادغام شود.
  • - از موج جديد Bring-Your-Own-Device  پشتیباني کنید (سياستي كه به كارمندان، اجازه مي‌دهد دستگاههاي شخصي خود شامل لپ‌تاپ، تبلت، گوشيهاي هوشمند و ... را به محيط كار بياورند و با استفاده از اين تجهيزات، به نرم‌افزارها و اطلاعات شركت خود دسترسي داشته باشند.): از هر نوع دستگاهي که ممکن است مشتریان شما داشته باشند پشتیبانی کنید. نرم‌افزارهای سهل‌الاستفاده و تك‌لمسی، امکان پشتیبانی از BYOD را بدون لطمه زدن به تجربه‌ي ویدیوئی فراهم می‌کنند. شرکت آوایا، نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس توزيع رايگان براي دسکتاپ (Windows يا Mac OS) و همچنين موبایلها (iOS يا Android) را فراهم کرده است.
  • - اتصال ايمن: به مشتريان نقاط پاياني راه دور براي دسترسي امن به شبکه ویدئويي سرویس شما کمک مي‌کند. آوایا، يك فایروال کامل و راهكار NAT پيمايشي در اختیار شما قرار مي‌دهد. شما مي‌توانيد امنیت و مزایای فایروال و NAT را بر روي شبکه‌هاي ویدئويي حفظ کنید و امکان ترکیب یکپارچه با راه‌كارهاي ویدئو کنفرانس موجود مشتریهاي خودتان را داشته باشید. علاوه بر این، امنیت مديريت end-to-end، کنترل، سیگنال‌دهي و مدیا با استفاده از HTTPS/SRTP/TLS/H.235 وجود خواهد داشت.