» مقالات » نرم افزارهاي دسکتاپ و موبایل ®Avaya Scopia

ویدئو کنفرانس در همه جا، جلسه را با خود داشته باشید

نرم افزارهاي دسکتاپ و موبایل ®Avaya Scopia

نرم افزارهاي دسکتاپ و موبایل ®Avaya Scopia

همکاري چهره به چهره در دنیای موبایل و دسکتاپ شما

ویدئو کنفرانس در همه جا – جلسه را با خود داشته باشید  

- به راحتي از دسکتاپ یا موبایل خودتان به هر جلسه‌ي ویدئو کنفرانسي محلق شوید. همانطور كه مي‌دانید شما مي‌توانید از طریق ویدئو با همکاران، شرکا و مشتریان، صرفنظر از موقعیت مکانی، جلسه برگزار كنيد. امروزه شما همیشه شانس برقراري جلسه‌ي چهره به چهره را دارید و اصلاً مهم نیست کجا باشيد.

- به هر فردی، داخل یا خارج سازمانتان، کمک مي‌کند تا به اتاق جلسه‌ي مجازي شما وارد شود. نرم افزارهاي دسکتاپ و موبایل ®Avaya Scopia به صورت رایگان توزیع شده‌اند.

- با استفاده از هر دستگاهي از هر مكاني يك جلسه را مدیریت کنید يا در يك جلسه شركت كنيد، محتوايي را به اشتراک بگذاريد، بحث و گفتگو كنيد و حتي تصمیم‌گیري داشته باشید.

- با نرم‌افزارهاي ویدئو کنفرانس HD روي موبايل، مبتني بر آخرين استانداردها با رتبه‌بندي سازماني، از جنبش Bring Your Own Device يا BYOD پشتیبانی کنید.

- تجربه‌ي کاربري را توانمند کنید: جلسات خود را با همكاري ويدئويي داراي امكانات كامل، برگزار كنيد. با کنترل، مدیریت و قابليت‌هاي مديريتي، تیم شما در هر زماني، در هر جایي و روي هر دستگاهي، همکاريهاي ویدیوئي شخصي کاملاً سازگار دارد.

 - سادگي استفاده از نرم‌افزار: تنها با یک کلیک به مشتریان و همکاران خودتان وصل شوید. نصب و کاربرد این نرم‌افزارهاي حسي ساده است، در نتیجه، افراد، بلافاصله مي‌توانند شروع به همکاري کنند.

- استطاعت مالي – آنچه كه هرکس نیاز دارد: هنگامي که از نرم‌افزار كلاينت توزیع شده‌ي رایگان استفاده مي‌كنيد از هزینه‌هاي گواهينامه (لايسنس) یا موانع نصب، خلاص مي‌شويد. در این صورت از مجموع هزینه‌هاي مالکیت اندک و برگشت سرمایه‌ي خوب برخوردار مي‌شوید. اجازه دهيد کمکتان کنیم حساب مالي خوبي داشته باشید.

- اتاقهاي مجازي جلسه‌، ارتباطات واقعي را ارائه مي‌دهند: هر فردي در سازمان شما مي‌تواند صاحب یک اتاق مجازي جلسه باشد. مالک مي‌تواند هر کسي را از هر مکاني در هر شبکه‌اي جهت حضور در تماس تصویري یا فقط صوتي دعوت کند. این اتاقهاي قابل تنظیم و همیشه در دسترس، از کنفرانسهاي برنامه‌ریزي‌‌شده و موردي از سیستمهاي اتاق ویدئو کنفرانس، دسکتاپها و برنامه‌هاي موبایل پشتیباني مي‌کنند.

- ویدئو کنفرانس طراحي شده برای کلیه‌ي مکانها: نرم‌افزارهاي سهل‌الاستفاده و قابل اجرا با يك اشاره به شما این امکان را مي‌دهند از ویژگي BYOD بدون لطمه به تجربه‌ي ویدئویي خودتان برخوردار شوید. الگوي ®Avaya Scopia، شامل نرم‌افزارهاي ویدئو کنفرانس توزيع رایگان برای دسکتاپ و موبایل است. علاوه بر این، یک سیستم اتاق ویدیوئي اختصاصي HD به عنوان بخشي از راهكار ارائه مي‌شود.