» مقالات » 6 دليل مهم براي انتخاب معماري شبكه‌ي ديجيتال سيسكو (DNA)

6 دليل مهم براي انتخاب معماري شبكه‌ي ديجيتال سيسكو (DNA)

6 دليل مهم براي انتخاب معماري شبكه‌ي ديجيتال سيسكو (DNA)

1. مرزي كه مي‌تواند حس كند و مديريت كند: مرز شبكه (network edge) اولين خط دفاعي است كه در آن، سياست‌هايي براي تعيين اينكه چه كسي يا چه چيزي به شبكه‌ي شما دسترسي پيدا كرده يا براي تشخيص فعاليت مشكوك در شبكه‌ي شما، حتي در ترافيك داده‌ي رمزنگاري شده، اعمال مي‌شود. با پتانسیل بسیار بالایی كه براي نفوذ، وجود دارد، مهم است که یک راهكار قابل اعتماد برای شناسایی و کنترل آنچه در شبکه وجود دارد، داشته باشيد.

 

2. داده‌ي كامل‌تر و عميق‌تر، فهم سريع تر: اگر مرز شبكه درست اجرا شده باشد، اطلاعات فراواني در مورد آنچه در شبكه‌ي سازمان شما اتفاق مي‌افتد، ارائه مي‌دهد. شبكه‌ي جديد طراحي شده توسط معماري شبكه‌ي ديجيتال سيسكو (Cisco DNA)، بينشي با جزئيات زياد به كاربران خود، دستگاه‌هایی که از آن‌ها استفاده مي‌کنند و برنامه‌هاي کاربردي که به آنها دسترسي پیدا می‌کنند، ارائه مي‌دهد، (همه‌ي اين‌ها با قابليتي براي يادگيري و قدرت تطبيق‌پذيري با شرايط متغير و نيازهاي شبكه همراه است).


3. تكامل اتوماسيون: كاربران بيشتر، دستگاه‌هاي بيشتر، مكان‌هاي بيشتر براي مديريت. بيشتر بودن هر چيزي به اين معني است كه ايجاد اتوماسيون، خيلي بيشتر از هميشه حياتي است. به راحتي، سياستي در شبكه‌ي خود طراحي كنيد، آماده كنيد و آن را به كار بگيريد. مجازي‌سازي شبكه به شما كمك مي‌كند تا شبكه ها و سياست‌هاي شبكه‌ي خود را بر اساس نوع كاربر مديريت كنيد و به شما اجازه مي‌دهد تا تهديدهاي امنيتي را خيلي سريع شناسايي كنيد.

4. تجربه‌هاي تلفن همراه را متحول كنيد: سازمان شما بر روي ارتباطات، رشد مي‌كند. سيسکو، تنها فروشنده‌اي است که با اپل براي ارائه‌ي یک تجربه‌ي بهتر تلفن همراه كه بر اساس Wi-Fi و رومینگ بهینه‌سازي‌شده، ساخته شده است، مشاركت مي‌كند. ما با شبکه‌ي جدید و با مرز شبکه، کنترل و بهبود تجربه‌ي مشتریان و کارکنان را آسان می کنیم.

5. در سرعت فردا رشد كنيد: DNA سيسكو كه بر اساس آينده‌ي مورد نظر، طراحي شده، شبكه را براي اضافه كردن قابليت‌هاي جديد، آماده مي‌كند و خود را با سرعت ديجيتال، تطبيق مي‌دهد. با سوئيچ‌هاي Cisco Catalyst® 9000، پلتفرم‌ها(سيستم‌عامل‌ها)ي مبتني بر پيش‌بيني و قابل برنامه‌نويسي با كنترل كامل بر امنيت، تحرك، اينترنت اشيا و پردازش ابري، دريافت كنيد. نكته‌ي آخر اينكه: مرز شبكه‌اي كه باز و قابل برنامه‌نويسي باشد، فرصت‌هاي بسيار زيادي براي نوآوري ايجاد مي‌كند.


6. نوآوري كنيد، تصحيح كنيد و تكرار كنيد: همانگونه كه افزايش ارتباطات، عادي مي‌شود، شركت‌ها زيرساخت شبكه‌هاي خود را ارتقا مي‌دهند تا فرصت‌ها و هوش اطلاعاتي زيادي كه با تحول ديجيتالي همراه است را به دست آورند. سيسكو، با نوآوري‌هاي مدام در مرز شبكه، اين صنعت را رهبري مي‌كند.