» اخبار » نسخه 10 ، IP Office روانه بازار شد

نسخه 10 ، IP Office روانه بازار شد

نسخه 10 ، IP Office روانه بازار شد

شنبه 15 آبان ماه 1395 4286

روز گذشته شرکت آوایا نسخه 10 محصول  IP Office خود را که برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده را روانه بازار کرد.

در ورژن10، IP Office   به صورت خودکار و با استفاده از امکانات سیگنالینگ و رمزنگاری ارتباط ، برای کاربران حفظ حدود شخصی و انسجام (integrity) اطلاعات را تضمین میکند. در دنیای امروز که چالش های امنیتی یکی از بزرگترین مخاطرات سازمانها و شرکتها می باشد ، آوایا با استفاده از امکانات موجود در سری دستگاههای IP Office  توانسته است تا حدود زیادی نیازهای امنیتی سازمانها و شرکتها را پوشش دهد .

آوایا همزمان با رونمایی از ورژن 10 ، اقدام به معرفی گوشی ویدئویی H175 کرده است . این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با کیفیت HD می باشد.

IP Office در این ورژن اقدام به معرفی چند ماژول نرم افزاری برای توسعه آسان واسط های کاربری کرده است.

به طور مثال برنامه نویسان می توانند با استفاده ازWebRTC  اقدام به اضافه کردن یک ماژول به سایت های سازمانی کرده و از طریق آن ارتباط امن صوتی را فراهم آورند.

WebRTC امکان یکپارچه شدن با گوگل ، Office 365 و نرم افزارهای تجاری دیگر را دارد. همچنین Single Sign-On در این ماژول قرار داده شده است.

تمامی نیازهای عمومی همچون ارتباط صوت و تصویر، ارسال و دریافت پیغام ، کنفرانس صوتی و دفترچه تلفن در IP Office  فراهم گردیده است. علاوه بر امکانات عمومی که در تمام سازمانها و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد، آوایا امکانات منحصر به فردی همچون مدیریت تماسها ، ارسال و دریافت پست الکترونیکی (E-mail)، چت ، ارسال و دریافت نمابر(fax)  ، ارسال و دریافت پیامک (SMS) ، و ارتباط با کاربر و مشتری را از طریق وب برای مراکز تماس فراهم می آورد .

آوایا با شعار " مفید و سازنده کردن افراد در هر زمان و مکان " تکنیک ها و راهکارهای فراوانی برای کاربران غیر مقیم ارائه کرده است .

در نسخه جدید امکان تعریف 3000 کاربر در 1 تا 150 نقطه مختلف فراهم آمده است . همچنین امکان مدیریت تمامی کاربران و مراکز تلفن به صورت یکپارچه و از طریق یک کنسول فراهم گردیده است.

سازمان ها و شرکت ها با سرمایه گذاری در ارتباطات و مراکز تماسهایشان و فراهم آوردن امکانات ارتباطی مناسب با مشتریان خود ، میتوانند رضایت مشتریان را جلب کرده و به همراه آن بازده مالی مناسبی را فراهم آورند.

راهکار Avaya IP Office پاسخگوی تمامی نیازهای یک مطب کوچک تا یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ             می باشد.