» اخبار » حمايت مالی آوايا از مسابقات قهرمانی هاكی روی يخ جوانان جهان IIHF – 2017

آوايا Avaya از مسابقات قهرماني هاكي روي يخ جوانان جهان IIHF - 2017، حمايت مالي مي‌كند.

حمايت مالی آوايا از مسابقات قهرمانی هاكی روی يخ جوانان جهان IIHF – 2017

یکشنبه 5 دی ماه 1395 5218

برای میلیون ها نفر از طرفداران هاکی کانادا، IIHF به یک سنت در تعطیلات، تبدیل شده است. امسال آوایا به عنوان حامی مالی و همینطور فراهم کنندهی ارتباطات بی سیم این رویداد، در میان تماشاگران، برجسته خواهد بود. فن آوری بی سیم آوایا، مجتمع ورزشی بل (Bell Center) یکی از دو سالن میزبانی این مسابقات را پوشش خواهد داد.

تماشاگران حاضر در سالن بل (با گنجایش 21،273 صندلی) به طور خاص، با تعدادی از امکانات رفاهی که توسط شبکه‌ي آوایا ایجاد شده است، مواجه خواهند شد و با این امکانات می توانند تجربه‌ي خود را لذت‌بخش‌تر كنند. آوايا ، سالن هاكي بل را به بیش از 500 اکسس پوینت براي پوشش باکیفیت جهت اتصال دستگاه‌های شخصی و تلفن همراه در هر نقطه از سالن، مجهز كرده است. تماشاگران می‌‌توانند امكاناتي از قبیل ورود بدون بليط، سفارش غذا و تحویل در صندلي‌های خود، دريافت اطلاعات بیشتر در مورد تیم و بازیکنان، مشاهده‌ي آنلاين نقشه‌های ورزشگاه و خرید بلیط برای بازی های آینده را از طریق یک برنامه‌ي سفارشی ساخته شده برای Montreal Canadiens تجربه كنند.

مركز ورزشي بل، بیش از یک میلیون بازدید کننده را در سال جذب مي‌كند و همينطور محلي است براي صدها رويداد سالانه شامل بازی‌های خانگی تیم محلی  NHL کانادینز مونترال. مسابقات قهرمانی جوانان جهان IIHF 2017 در روز 26 دسامبر در تورنتو شروع می‌شود و در روز 5 ژانویه در مونترال با بازی فینال به كار خود خاتمه مي‌دهد.

آوايا با استفاده از اكسس پوينت‌هاي سري Avaya WLAN 9100، فن‌آوري بي‌سيم مركز ورزشي بل را پشتيباني مي‌كند. اين اکسس پوینت، كارآئي همانند شبكه‌ي سيمي براي كاربران تلفن همراه و سازمان‌هاي بي‌سيم امروزه دارد. با فراهم نمودن قابليت ديد و كنترل در سطح برنامه، كمك مي‌كند تا مطمئن شويد شبكه‌ي بي‌سيم شما دسترسي‌هاي مطمئن را به برنامه‌های کاربردی و سرويس‌هايي كه براي سازمان شما بسيار با ارزش هستند تحويل مي‌دهد و با استفاده‌ي نامناسب از پهناي باند توسط نرم‌افزارهاي شخصي و تفريحي از كار نمي‌افتد. Avaya WLAN 9100، يك راه‌حل آسان و قوي براي مديريت، مي‌تواند با تغيير نيازهاي سازمان، خود را وفق دهد و از سرمايه‌گذاري شما در برابر افزايش اجتناب‌ناپذير تقاضاهاي پهناي باند محافظت كند.