» اخبار » دریافت جایزه بهترین محصول سال 2017 از سازمان TMC توسط آوایا

دریافت جایزه بهترین محصول سال 2017 از سازمان TMC توسط آوایا

دریافت جایزه بهترین محصول سال 2017 از سازمان TMC توسط آوایا

چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 1396 3733

موسسه TMC اعلام کرد محصول IP Office Contact Center متعلق به شرکت آوایا جایزه بهترین محصول سال را در زمینه ارتباطات یکپارچه مراکز تماس از آن خود کرد.

 با توجه به گسترش نوآوری در سطح جهانی در مراکز تماس در شرکت های کوچک و متوسط، مرکز تماس آوایا راهکاری ساده و پرکاربرد را ارائه می دهد. نرم افزار آوایا برای استفاده و توانمند سازی سناریو های خدمات به مشتریان بهینه شده است، این راه حل با داشتن امکانات Multi-Channel در توسعه ارتباطات با مشتریان به سرعت فراهم می کند. مرکز تماس آی پی آفیس راه حلی ترکیبی است که می توان آن را هم بصورت مجازی و هم بصورت  فیزیکی در اختیار مشتری قرار داد.

مرکز تماس آوایا یک راه حل عالی برای شرکت هایی است که به مرکز تماس قدرتمندی با قابلیت Multi-Channel نیاز دارند و از طرفی سادگی و هزینه اقتصادی برایشان مهم است.

آقای یوگن پتل، نایب رییس آوایا اظهار کرد: ما بسیار خوشحالیم که سایت TMC مارا به عنوان بهترین مرکز تماس در سال 2017 معرفی نموده است.

 مدیر عامل سایت TMC گفت: لذت بزرگی برای ما است که در سال 2017 شرکت آوایا جایزه ارتباطات یکپارچه را برای محصول خلاقانه خود(Avaya IP Office Contact Center) از سایت TMC دریافت کرد. قضاوت ما تحت تاثیر برتری و نبوغ آوایا در کار خود بر روی مرکز تماس آوایا بوده است.

 درباره آوایا

آوایا به عنوان رهبر جهانی در ارائه تجارب ارتباطی برتر، کامل ترین نمونه کار نرم افزار و خدمات را برای مرکز تماس و ارتباطات یکپارچه و شبکه ایمن را با راهکار های مجازی و فیزیکی فراهم می کند. دنیای دیجیتال امروز نیازمند نوعی از توانمندی ارتباطی است که هیچ شرکت دیگری بهتر از آوایا برای انجام این کار در موقعیت بهتری نیست.

 درباره TMC

خریداران جهانی برای تصمیم گیری در خرید بر روی محتوای بازار تکیه دارند. ارائه این نام تجاری منجر به رهبری فکری و فرصت های تولید برای فروشندگان می شود.

فعالیت های TMC

  • منحصر بفرد، سردمدار در افزایش نتایج جستجو در محیط آنلاین، ایجاد اعتبار بازار، بالا بردن برند و رهبری فکری
  • برنامه های راهنمایی ویژه ، بهره برداری از فرصت های فروش و ایجاد پایگاه داده
  • بالا بردن رویداد های آنلاین و یا آفلاین برند ها، افزایش رهبری فکری و راهنمایی تولید
  • کمک به شرکت ها در راستای مدیریت خدمات مجازی پاسخگویی به مشتریان بالقوه و راهنمایی های رو در رو