» اخبار » Avaya به وودبریج، نیوجرسی (.Woodbridge, N.J) براي تبديل شدن به يك شهر هوشمند، کمک می کند.

کمک آوایا برای هوشمندسازی شهر وودبریج

Avaya به وودبریج، نیوجرسی (.Woodbridge, N.J) براي تبديل شدن به يك شهر هوشمند، کمک می کند.

چهارشنبه 17 خرداد ماه 1396 3802

شهري كه نزديك به 350 سال عمر دارد وامروز مسير رشد و نوآوري را به سمت تبديل شدن به يك شهر هوشمند طي مي‌كند. وودبریج، برای رسیدن به بهره وری و مقرون به صرفه بودن در ارائه‌ي خدمات به بهترین وجه به شهروندان خود، برای ایجاد يك مدل خدمات مشترک و واحد و یکپارچه و براي پشتيباني از كاركردهاي شهري خودش، با آوايا همكاري مي‌كند.

پنجمین شهرستان بزرگ نیوجرسی، به واسطه‌ي تعدادي از شرکت‌های F500 كه در اطراف شهر فعاليت مي‌كردند، از یک مرکز محلی برای تولید آجر، به یک مرکز شلوغ صنعت و تجارت تبديل شده است. رشد کسب و کار و جمعیت، تقاضا برای خدمات را افزایش داده است و بر پيچيدگي افزاينده‌ي شهر و زیرساخت‌های ارتباطی پر هزینه‌ي آن فشار وارد مي‌كند.

وودبریج با به كارگيري یک سرور Avaya PodFx، یک محیط شبکه‌ي همگن برای با هم كردن كاركردهاي شهری جدا از هم، با ساخت یک راه‌حل مقیاس پذیر جامع، شامل همه‌ي موارد صدا، ویدئو و داده‌ ايجاد كرد. Avaya PodFx وودبریج را براي توسعه‌ي یک پشته‌ي کامل از برنامه‌های کاربردی، سرورها، ذخیره‌سازها، شبکه و مدیریت اجزا در یک راه حل یکپارچه فعال كرد كه با ارکستراسیون و پشتیبانی كامل شد.

اين پروژه، مزایاي شفاف و روشني برای وودبریج دارد: یک شبکه‌ي تا حد زیادی ساده شده با کاهش چشمگیر هزینه‌ها، همکاری سریع‌تر و کارآمدتر در داخل و مابين ادارات و سازمان‌های خدماتي و یک مسیر روشن براي ادغام فن‌آوری‌های جدید به گونه‌اي كه تکامل شهر همچنان ادامه يابد. بسته‌ي جدید Avaya به حوزه‌ي آموزش كمك مي‌كند تا 70،000 دلار در ماه به تنهايي برای كاهش تعمیر و نگهداری و هزينه‌هاي بهره‌برداري صرفه‌جويي شود. اين مبلغ براي اجراي یک شبکه‌ي فیبر خصوصی كه ديگر ادارات شهر را به هم متصل كند کافی است همچنين با اين پول مي‌توان براي ساير اولويت‌هاي شهري نيز بودجه كرد. صرفه‌جویی به دست آمده از اين زیرساخت‌ جدید در هزینه‌ها مي‌تواند به خوبی در سایر خدمات، مانند مراکز سينيور، مدارس جدید و مرکز هنرهای نمایشی هزينه شود.

منبع: www.avaya.com/en/about-avaya/newsroom