» اخبار » راهكار پرچم‌دار XMedius با نام XMediusFAX® 8 مجوز Avaya Compliant (سازگار با Avaya) را دریافت کرد.

دريافت مجوز Avaya Compliant توسط XMedius

راهكار پرچم‌دار XMedius با نام XMediusFAX® 8 مجوز Avaya Compliant (سازگار با Avaya) را دریافت کرد.

چهارشنبه 17 خرداد ماه 1396 3961

راه‌حل پرچم‌دار XMedius با نام XMediusFAX® 8 مجوز Avaya Compliant (سازگار با Avaya) را دریافت کرد.

  • نرم‌افزار فکس روی  IP  با راه‌حل‌هاي تعاملی تیم کلیدی آوایا سازگار می‌باشد.
  • به كسب و كارها  کمک می‌کند تا با امنیت بیشتر و به راحتی، اسناد تجاری مهم و محرمانه را انتقال دهند.

XMedius يك سرویس‌دهنده‌ي برتر جهانی در زمینه‌ي راه‌حل‌های امن تبادل فایل، اعلام كرد که راه‌حل پرچم‌دارش ®MediusFAX  با راه‌حل‌های تعاملی تیم کلیدی آوایا - سرویس‌دهنده‌ي جهانی نرم‌افزار ارتباطات تجاری، سیستم‌ها و خدمات - سازگار می‌باشد.

XMediusFAX يك راه‌حل انحصاری و قوی فکس روی آي پي (FoIP) می‌باشد و با پروتکل‌های FoIP امن و استاندارد شده، سازگار است.

XMediusFAX به كسب و كارها کمک می‌کند تا شبکه‌ي ارتباطات خود را براي انتقال ساده و امن اسناد مهم تجاری و محرمانه، قدرتمند كنند. هم اکنون اين نرم‌افزار، از سوی شرکت آوایا جهت مطابقت و سازگاری با Avaya Aura® Communication Manager 7.0  و Avaya Aura Session Manager 7.0 مورد آزمایش سازگاري قرارگرفته است.

 XMedius يك شریک فن‌آوري در برنامه‌ي Avaya DevConnect است - برنامه‌ای ابتکاری در جهت توسعه، بازاریابی و فروش محصولات ابتکاری شركت‌هاي متفرقه که با تکنولوژی آوایا همکاری کرده و ارزش سرمایه‌گذاری شرکت در شبکه‌ي خودش را افزایش می‌دهد.

 XMedius به عنوان يك شريك فني، برای ارائه‌ي محصولات، جهت آزمایش سازگاری از سوی Avaya Solution Interoperability و Test Lab واجد شرایط می‌باشد. در آنجا تیمی از مهندسین شرکت آوایا، تست جامعی را برای هر نرم‌افزاري طرح کرده‌اند تا ارزیابی کنند آیا آن محصول، مي‌تواند مجوز Avaya Compatible را دریافت کند. در این حالت، کاربران قادر هستند با اطمینان خاطر بیشتری، بهترین ظرفیتهایشان را به شبکه‌هایشان اضافه کنند بدون اینکه مجبور شوند زیرساختهای فعلی‌شان را تغيير دهند و این به مفهوم گسترش روز افزون نرم‌افزارهای جدید و کاهش پیچیدگی شبکه‌ای و هزینه‌های اجرایی است.