» اخبار » راهكار Surge شرکت آوایا برنده‌ی مراسم نیویورک شد.

آوایا برنده‌ی جایزه‌ی طلایی Edison درسال 2017 شد.

راهكار Surge شرکت آوایا برنده‌ی مراسم نیویورک شد.

چهارشنبه 24 خرداد ماه 1396 8938

در مراسم اعطاي جوايز Edison در نیویورک، در حالیکه سی امین سال بزرگداشت بهترین نوآوریها و برتری در توسعه‌ی محصولات جدید و خدمات را جشن گرفتند، اعلام شد که شرکت آوایا رأی برنده‌ی طلایی نوآوری در مقوله‌ی امنیت سایبری را به خود اختصاص داد.

Liam Kiely نایب رئیس شرکت آوایا اظهار کرد: قابل بحث است که امنیت، بزرگترین مانع در پذیرفتن استراتژیهای اینترنت اشیا و تأثیر عمیق بالقوه در نوآوری می‌باشد. در حالیکه روشهای رایج برای امن‌سازی IoT، بسیار پیچیده، گران قیمت و دارای درجات متفاوت کارآیی می‌باشد اما راه‌حل Avaya Surge کاملاً برعکس این موضوع می‌باشد. Avaya Surge بسیار امن، ساده و مقرون به صرفه است.

به رسمیت شناخته شدن از سوی Awards ,Edison یکی از بزرگترین افتخاراتی است که یک شرکت می‌تواند تحت عنوان نوآوری و تجارت، کسب کند. عنوان جایزه‌ها از نام (Thomas Alva Edison (1847-1931 گرفته شده است که اختراعات، روشهای توسعه‌ی محصولات جدید و دستاوردهای مبتکرانه او واقعاً دنیا را تغییر داده است. 1093 اختراع ثبت شده‌ي او در ایالات متحده، یک نام جاودانه در سراسر جهان از او به جا گذاشته است.

Frank Bonafilia مدیر اجرایی جوایز Edison بیان کرد: داوران ما راه‌حل Avaya Surge را از میان محصولات بسیاری در این رده به عنوان مبتکر واقعی تأیید کردند. رأی کاندیداها برای جوایز اديسون از سوی یک هیئتی با بیش از 3000 مدیر تجاری مهم از جمله برندگان سابق جوایز، دانشگاهيان و پیشوایان در عرصه‌ی توسعه‌ی محصولات، طراحی، مهندسی، علوم و  پزشکی مورد داوری قرار گرفت.

 یکی از خبرهای داغ مراسم، ارائه‌ی جایزه‌ی دستاوردهای معتبر Edison به Astro Teller سكاندار Moonshots و  X and Jeffrey R. Immelt مدير عامل GE بود. این جوایز، رهبران نوآوری و مدیران تجاری را که کمک برجسته و ابدی به نوآوری در سراسر حرفه‌هایشان کرده بودند مورد تجلیل قرار می‌دهد. جایزه‌ی دستاورد Edison به عنوان تشویقی برای مبتکران آینده در سرتاسر جهان در نظر گرفته می‌شود . علاوه بر جوایز جشن، برنامه‌ی جوایز سالانه‌ی ادیسون شامل یک روز کامل دیدار گردهمایی  مبتکران و نمایش ویترینی نوآوریهای مبتکران بود که به مهمانان، یک تجربه‌ی عملی با بسیاری از محصولات برنده را ارائه می‌دهد.

درباره‌ی  Edison Awards

Edison Awards برنامه‌ای است که از سوی دانشگاه Edison اجرا می‌شود. یک سازمان غیر انتفاعی که به پرورش مبتکران آینده اختصاص دارد. جوايز، بهترین نوآوریها و مبتکران را از سال 1987 به رسمیت شناخته و مورد تجلیل قرار داده است. آنها نوآوریهای  game-changing را تجلیل می‌کنند که جلودار توسعه‌ی محصولات و خدمات جدید، بازاریابی و طراحی انسان محور است و یکی از بزرگترین تقدیرهایی که یک شرکت می‌تواند به عنوان نوآوری موفق دریافت کند. جهت اطلاعات بیشتر درمورد برنامه‌ی کامل Edison Awards و فهرست برندگان سابق به www.edisonawards.com مراجعه کنید.