» اخبار » سیسکو یک قرارداد زیرساخت، همکاری و امنیت یکپارچه‌ی سازمانی را معرفی می‌کند

موافقت‌نامه‌ی سازمانی سيسكو

سیسکو یک قرارداد زیرساخت، همکاری و امنیت یکپارچه‌ی سازمانی را معرفی می‌کند

چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 5540

برای کمک به سازمانها مدیریت نرم‌افزار را ساده کرده و از سرمایه‌گذاریهای فن‌آوری خود، بيشترين سود را ببريد. سیسکو اعلام کرد که در اختيار داشتن يك قراداد محصول و خدمات نرم‌افزاری جديد در سطح بین‌المللی، باعث تغيير چگونگی خرید فن‌آوری سیسکو، توسعه و سازگاری توسط مشتریان، مي‌شود. سازمانهایی به هر شکل و اندازه، خواهان روشهای ساده تر جهت خرید، استفاده و نوسازی فن‌آوری نرم‌افزاری هستند. امروزه، اکثر سازمانها تلاش می‌کنند تا گواهینامه‌های پیچیده‌ي چندگانه، قراردادهای قضایی که در زمانهای مختلف منقضی می‌شوند و چالشهای سازگاری ظاهری را مدیریت کنند. سازمانها به نرم‌افزاری احتیاج دارند که بتوانند هر موقع كه خواستند خریداری کنند، در هر زمان و مکانی که نیاز دارند گسترش دهند و به راحتی بروزرسانی کنند.

(Cisco®  Enterprise Agreement (EA به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از محصولات و خدماتی که امروز نیاز دارند استفاده کنند. سپس ظرفیتهای اضافی را با توسعه‌ی آنها مقیاس‌بندی و اضافه کنند (به سادگی و بدون جریمه). در مدت قراردادهای سه و پنج ساله، موافقت‌نامه‌ی سازمانی سیسکو سهام زیرساخت، امنیت و همکاری را با سایر ظرفیتهای نرم‌افزاری سیسکو که با گذشت زمان افزوده خواهندشد گسترش می‌دهد.

رشد ارزشمند

EA سیسکو طراحی شده است تا مشتریان را تشویق به رشد با 20 درصد افزایش و ارائه‌ی یک پیش شرط منحصر بفرد " مستقيم به جلو " کند. EA سیسکو شامل 20 درصد نر‌م‌افزار اضافی و خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری
(software and support services -SWSS) است که مشتریان می‌توانند در راستای رشد پیش‌بینی نشده بدون خرید بیشتر استفاده کنند. الگوی صورتحساب سنتی که توسط اکثر سازندگان نرم‌افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد یک رویکرد " درست " است که در آن مرور دوره‌ای کاربرد نرم‌افزار مشتری و  صورتحساب برگشت پذیر برای استفاده‌ی بیشتر وجود دارد. با شرط " مستقيم به جلو "، مشتریان EA سیسکو که بيشتر از 20 درصد مجاز رشد کنند، برای هر استفاده‌ي بیش از حد از حقوقشان، از صورتحساب برگشت‌پذیر برخوردار نخواهند شد. در عوض، قرارداد آنها در آغاز دوره‌ی صورتحساب بعدی مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت.

انعطاف پذیری و میدان دید

EA سیسکو شامل مجموعه‌ی محصولات و خدمات پشتیبانی برای همکاری، نرم افزار Cisco ONE برای زیرساخت و امنیت است. مشتریان می‌توانند یک مجموعه‌ی منفرد یا یک مجموعه‌ی ترکیبی را انتخاب کنند و  یک قرارداد واحد برای تمام محصولات و خدمات دریافت کنند. این مجموعه‌ها شامل موارد زیر است:

همکاری: طرح سیسکو Spark™ Flex، مجموعه‌ی ارتباطات متحد سیسکو، سرور Cisco Meeting Server add-on Suite،  مجموعه‌ی Cisco WebEx® On-Premises Suite، و غیره.

زیرساخت: زیرساخت پرچم‌دار سیسکو و فن‌آوریهای مرکز داده‌ی ارائه شده از سوی مجموعه‌های نرم‌افزاری سیسکو وان: سوئيچينگ، بی‌سیم، WAN، شبکه‌سازی مرکز داده، و ابر مرکز داده و محاسبه.

امنیت: مجموعه‌ی امنیت ایمیل، مجموعه‌ی امنیت وب و ابر، مجموعه‌ی  سیاست و میدان دید و مجموعه‌ی ضروریات امنیتی.

برای جزئیات بیشتر درباره‌ی این مجموعه‌های سیسکو، به سایت  www.cisco.com/go/ea مراجعه كنيد.

EA سیسکو همچنین انعطاف‌پذیری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد و به آنها اجازه می‌دهد نرم‌افزار خودشان را در حالتی که به بهترین نحو ممکن نیازشان را برطرف می‌کند، گسترش دهند. (چه روی On-Premises باشند يا در ابر و یا در مدل هیبریدی). مشتریان می‌توانند مجموعه‌های نرم‌افزاری را در صورت نیاز به قرارداد موافقت‌نامه‌ی سازمانی سیسکوی خودشان بیفزایند و گواهینامه‌هایی را از سخت‌افزار موجود به سخت‌افزار جدید انتقال دهند. برای مشتریان سیسکو با کمک خدمات پشتیبانی نرم‌افزار فعال، ویژگیها و ابتکارهای جدیدی فراهم شده است که سیسکو در داخل مجموعه‌ها و بر روی مدت قرارداد ارائه می‌دهد. و جهت ایجاد دید برای مشتریان، موافقت‌نامه‌ی سازمانی سیسکو همچنین شامل دسترسی به یک پورتال آنلاین است که به مشتریان اجازه می‌دهد مشاهده کنند چه نرم‌افزاری خریداری شده است، توسعه یافته است و زمان  نوسازی آنها فرا رسيده است.