آوايا، تحول ديجيتالی را با راهكارهای جديد ابری تعامل با مشتری، توسعه میدهد.

آوايا از راهكارهاي ابري تعامل با مشتري، رونمايي كرد، مجموعهي جامعي از قابليتها و خدمات پيشرفته براي كمك به كسب و كارها كه مشتريانشان را به صورت تعاملي و راضي نگهدارند تا دوباره برگردند. و اين، شامل ™Avaya Oceana براي تعامل با مشتريان چند كاناله كه بر پايهي پلتفرم ™Avaya Breeze ساخته شده و راهكارهاي ابري تعامل با مشتري كه انعطافپذيري لازم براي تطبيق و يكپارچهسازي با فنآوريهاي جديد ديجيتال از طريق ابر هيبريدي، عمومي و خصوصي و ابزارهاي توسعه فراهم ميكنند، ميباشد.
كسب و كارها در همهي صنايع، ضرورت تحول ديجيتال را مورد توجه قرار دادهاند، 69.7% شركتها بيان ميكنند كه تجربهي مشتري، مهمترين عامل استراتژيهاي ديجيتال است. گواه اين مطلب، Avaya Oceana است كه قبلاً در سراسر جهان به كار گرفته شده و ارزش وعده داده شدهي تحول ديجيتال را ارائه نموده است. Avaya Oceana، ارتباط متقابل و تعاملي با مشتري، مبتني بر محتوا، كاملاً يكپارچه و سفارشي ارائه ميدهد. اين تعامل، به شركتها اجازه ميدهد تا به راحتي و بر اساس قوانين جديد ادغام شركتها و تكنولوژيهاي موجود، و براي بهرهبردن از تجربهي مشتري و اپراتورها با هم ادغام شوند.
سرعتي كه كسب و كارها لازم است تا انتظارات مشتري را برآورده كرده و از آن فراتر بروند با ابتكارات متعددي كه در نسخهي جديد Avaya Oceana به كار رفته، برآورده شده است:
- - اپراتورها را با یک نقشهي بصری و ترتيب وقوع رويدادها از سفر مشتری با یک رابط کاربری جامع و عملی که میتواند فرصتهایی را برای فروش و پيشرفت کسب و کار، افزایش دهد، تجهيز كنيد.
- - با پشتيباني از رباتهايي كه احساسات و اتوماسيون را گسترش داده و تمام كانالهاي متني شامل رسانههاي اجتماعي را در بر گرفته، بنياني براي كانالهاي ديجيتال در حال رشد فراهم كنيد.
- - همين امروز، خودتان را با فنآوريهاي جديد موجود، مانند تكنولوژي واقعيت مجازي تطبيق دهيد. شريك آوايا EXP360، مشتري را قادر ميسازد تا يك تماس مستقيم از طريق عينك واقعيت مجازي برقرار كند. اپراتور ميتواند محتوايي را كه مشتري ميبيند، مشاهده نمايد و اين ميتواند براي هدايت و اطلاعرساني به مشتري كه از طريق دنياي مجازي، راهنماييهاي واقعي دريافت ميكند، مفيد باشد.
- - يك تجربهي مشتري بدون اشكال، با فراهم كردن سابقهي كامل فعاليتهاي مشتري، در زمان تغيير از هوش مصنوعي به ارتباطات انساني، آماده كنيد.
- - تصوير بسيار دقيقي از تجربهي مشتري، ايجاد كنيد، در مورد الگوها و تمايلات مشتري، تحقيق كنيد، به صورت فعال در كمپينها اطلاعرساني نماييد و فعاليتها را از طريق ™Avaya Oceanalytics شخصيسازي كنيد.
- - با سادهسازي براي استفاده در صنايع عمودي مانند خدمات مراقبت سلامتي، خدمات مالي و بيمارستاني و غيره، اتوماسيون گردش كار و اخطارهاي فعال را سفارشي كنيد.
- - با ايجاد يكپارچگي محكم بين Avaya Oceana و Salesforce Service Cloud، يك تجربهي مشتري آگاهانهتر و كارآمدتر بسازيد مثل اينكه تمام كانالها (ديجيتال، صدا، اتوماسيون) به صورت يك رابط كاربري اپراتور واحدي مديريت ميشوند.
- - با استفاده از قابليتهاي بهينهسازي نيروي كاري، كه با فضاي كاري Avaya Oceana تركيب شده است، بينش بزرگتر و رهبري سريع و دقيق و نيازهاي آموزش الكترونيكي را فراهم كنيد.
سير تكاملي تحول ديجيتالي
Avaya Customer Engagement Cloud بهترين راهكارها را با قابليتهاي پلتفرم قابل توسعه، تركيب ميكند، تا از طريق بهترين شريك سازماني و صنعتي و اكوسيستم Systems Integrator دسترسي به اطلاعات ايجاد شود. براي كمك به شركتها براي به كارگيري بهترين راهكار، واحد خدمات حرفهاي استراتژيك آوايا ميتواند كسب و كارها را به اين شكل، راهنمايي كند:
- - تجربهي مشتري را با روشي كه آنها را از رقابت جدا ميكند تغيير دهيد. (روي نقشه بردن سفر مشتري در هر مرحله از تماس و ايجاد اطمينان نيروي كاري آنها، براي انتقال بهترين تجربيات و خدمات به مشتريان، بسيار مهم است.)
- - بهترين راهكار end-to-end مبتني براساس دركي كه از موقعيت كنوني و آيندهي شركت داريد، تعريف و طراحي كنيد.
- - نقشههاي نوآورانهي تعاملي كوتاهمدت و بلندمدت ايجاد كنيد با فهم اين موضوع كه تحول ديجيتالي، همچنان در حال انجام است.