» اخبار » معرفی نسل جديد سرورها توسط سيسكو

سيسكو سرورهای قدرتمند نسل پنجم براي سيستم محاسبه‌ی يكپارچه را معرفی می‌كند.

معرفی نسل جديد سرورها توسط سيسكو

یکشنبه 8 مرداد ماه 1396 7835

سيسکو از نسل جدیدي از سرورها و نرم افزارهايي که روش منحصر به فرد و يکپارچه برای محاسبات را گسترش مي‌دهند، رونمايي كرد. Cisco Unified Computing System يا (®Cisco UCS) نسل M5 را بر روي دیدگاه شرکت، به منظور ارائه‌ي سادگي فراگیر، عملکرد نرم‌افزاري بي‌نظیر و يک معماري استراتژيک و مقاوم در برابر آینده برای IT ساخته شده است.

رهبران فن‌آوري درک مي‌کنند که یک رویکرد در سطح سیستم که به مقیاس و تسريع در توانایي‌هاي عملیاتي کمک مي‌کند، براي موفقیت‌هاي آینده ضروري است. و رویکرد ثابت، زياد پایدار نیست. تولید Cisco® UCS® M5 سیستم‌هاي جدید و نرم‌افزاري را ارائه مي‌دهد که قدرت و سادگي محاسبات یکپارچه را براي بارهاي اطلاعاتي فشرده، برنامه‌هاي کاربردي در مرز شبكه و نسل بعدي معماري‌هاي برنامه‌هاي توزیع‌شده، گسترش مي‌دهد.

Cisco® UCS® M5 يك سرور نيست، يك سيستم است.

سیسکو، یک رویکرد منحصر به فرد براي محاسبه در پيش گرفته است و همچنان براي ساختن بر پايه‌هاي معماري، مشارکت و پذیرش سریع Cisco UCS توسط مشتري، ادامه مي‌دهد. و اين براي ارائه‌ي یک مدل عملیاتي مؤثر براي مرکز داده است. مشتریان UCS سیسکو، به ارزش این طراحي سیستم کلي پي برده‌اند: کاهش هزینه‌هاي اداري و مدیریتي تا 63 درصد و تسریع در تحویل سرویس‌هاي کاربردي جدید تا 83 درصد.

لیز سنتیوني، معاون ارشد و مدیر کل گروه محصول سیستم‌هاي محاسباتي سیسکو، گفت: همانطور که سازمان‌ها از طریق تجزیه و تحلیل‌هاي بلادرنگ و تصمیم‌گیري‌هاي سریع‌تر رقابت مي‌کنند، امروزه تفکر جدید در مورد زیرساخت مراکز داده لازم است. معماري سیستم منحصر به فرد و يكپارچه‌ي ما، مهارت را براي مشتریان ما كه نياز به ايجاد يك تجربه‌ي ابري داشتند، فراهم نموده است. بنابراين خط جدید سرورهاي سيسكو، به سادگي به معني برنامه‌هاي سریع‌تر با پيچيدگي‌هاي کمتر است.

تطبيق‌پذيري بدون سازش

سیسکو آماده‌ي تقويت تحول ديجيتال مشتریان با سرورهايي با بالاترین كارآئي است. سرورهاي UCS M5 بر اساس پردازنده‌هاي جديد Intel® Xeon® Scalable ساخته شده و آماده هستند تا کارهاي بیشتري را با دو برابر كردن ظرفیت حافظه‌ي سیستم‌هاي قبلي انجام دهند. تست آزمایشگاه سیسکو نشان مي‌دهد که سرور UCS M5 كارآئي به ميزان 86٪ بالاتر از نسل قبلي UCS دارد و گام مهمي براي بارهاي داده و اطلاعاتي مانند تجزیه و تحلیل بلادرنگ و محاسبات حافظه در اختیار شما قرار مي‌دهد.