» مقالات » تجربه‌ی ™Avaya Equinox

تجربه‌ی ™Avaya Equinox

تجربه‌ی ™Avaya Equinox

آوایا تعریف دوباره‌ای از ارتباطات متحد به صورت روش طبیعی و راحت جهت تعامل، پاسخ دادن و به اشتراک‌گذاشتن ارائه می‌دهد. آوايا در نرم‌افزارها، مرورگرها و دستگاههایی که مردم همه روزه استفاده می‌کنند UC قرار می‌دهد. با تجربه‌ی Avaya Equinox، ارتباطات ساده، شفاف، در متن و تعریف‌شده توسط کاربر ارئه می‌شود.

- وارد یک تجربه‌ی مخصوص کاربران موبایل شويد: برای کمک به کاربران موبایل، در اوج تعامل باقی بمانید. طرح Avaya Equinox  شامل گردش‌كارهاي مبتني بر عمل و وضعيت حسی و بالای ذهنی است. تمام ارتباطات در یک مکان رخ می‌دهد بنابراین شما بلافاصله می‌توانید جلسات، پیامها و تاریخچه‌ی ارتباطات را ببینید. با یک لمس، اقدام فوری انجام دهید. حتی بر روی موبایل توافق و سازش صفر وجود دارد: ویدئو با كيفيت HD و شفافیت ارسال صدا. بدون نیاز به اتصال VPN، از راه دور به کارها دسترسی داشته باشید. صدا و ویدئو بر روی هر دستگاه در هر مکانی قابل اعتماد و امن است. ویژگیهای تلفنی شامل دسترسی تک‌شماره‌ای است و دستگاههای چندگانه در صورت ضرورت می‌توانند همزمان باهم استفاده شوند. تجربه‌ی ظرفیتهای اضافی براي هر دستگاه (موبایل، تبلت، مرورگر، دسکتاپ) بهينه شده است درحالی که سادگی موبایل را حفظ می‌کند.

- نرم افزارهای دسکتاپ را به مرورگر خودتان انتقال دهید: فن‌آوری WebRTC، همکاری نیرومندی با مرورگرهاي HTML5 با دانلودهای صفر یا پلاگینها ارائه می‌دهد. از نرم‌افزارهای تجاری دسکتاپ، به ابر منتقل شويد و بهترین تجربه‌ی مرورگری با ظرفیتهای یک همکاری تمام عیار را داشته باشید. مدل اتاق جلسه‌ی مجازی آوايا ظرفیتهای غنی مانند ویدئوی گروهی، کنفرانس صوتی و همکاری وب را ارائه می‌دهد.

- پیچیدگی و هزینه‌ی راهكارهای چندگانه را حذف کنید: Avaya Equinox یک پلتفرم منفرد که حالتهاي متفاوت کنفرانسینگ را پشتیبانی می‌کند فراهم کرده است. کنفرانس صوتی با مقیاس بالا، همکاری وب گسترده، ویدئوی HD قوی با چند سازنده، حتی پخش رویدادی به 100،000 کاربر، همه در یک راهكار نرم‌افزاری امكان‌پذير است. کاربران فقط یک لاگین و یک راهكار ساده جهت یادگیری دارند.

- به طور مستمر و همیشه مؤثر پیام‌رسانی كنيد: به طور آنی یا در زمان خودتان پیامهای گروهی بفرستید و به آنها دسترسی داشته باشید. از پیامهای چند رسانه‌ای همیشه آماده برای متن، صدا، ویدئو، تصاویر و فایلها استفاده کنید. مکالمه را در دسکتاپ خودتان شروع کنید و واضح به سوی موبایلتان پیش ببريد. برای رسیدن به نهایت تعامل تیمی مؤثر، شما می‌توانید حتی به افرادی که آفلاین هستند پیام بدهید و یک کلیک اضافي جهت برقراری یک تماس یا کنفرانس داشته باشید.

- كارآيي را بيشتر و سازمانتان را متمایز کنید: ارتباط  و همکاری را در فرآیندهای تجاری خودتان و در راستای انعکاس یافتن مناسب، توانمند کنید. برای متمایز سازی کسب و کارتان، ظرفیتهای Equinox را داخل هر نرم‌افزاری برای هر صنعت عمودی جاسازی و ترکیب کنید. ایجاد راهكار دیجیتالی هوشمند را با راهكار منفرد گسترده‌ی Avaya Breeze™ Client SDK، اتوماسیون گردش کاری و اکوسیستم Avaya Snapp Store شتاب ببخشید.