» اخبار » ورود آوایا با سهام تلفنهای استانداردهای باز مبتنی بر SIP به بازارهاي جدید

ورود آوایا با سهام تلفنهای استانداردهای باز مبتنی بر SIP به بازارهاي جدید

ورود آوایا با سهام تلفنهای استانداردهای باز مبتنی بر SIP به بازارهاي جدید

پنجشنبه 25 خرداد ماه 1396 5797

آوايا با اين محصول، به سهام پیشرو صنعت دسکتاپ و تلفنهای کنفرانس، با مجموعه‌ي ارتباطات متحد ابر تجاری شرکت  BroadSoft جهت استفاده به وسیله‌ي کسب و کارها و سرویس دهنده‌ها اعتبار می‌بخشد.

شرکت آوایا اعلام کرد که هم اکنون دسکتاپها و تلفن های کنفرانسی به سرویس‌دهنده‌ها ارائه می‌دهد که کیفیت و سبک آنها در جهان به رسمیت شناخته شده است. در همکاری مشترک با  شرکت  (BroadSoft (NASDAQ:BSFT، شرکت آوایا یک پورتفولیو کامل از استاندارهای باز، دستگاههای مبتنی بر SIP در دسترس سرویس‌دهنده‌هایی که سازگاری کامل با  پلتفرم BroadSoft Business BroadWorks را دارند می‌سازد.   

با ادامه‌ی تحول سریع آنها، شرکت Frost & Sullivan ارسال تلفنهاي SIP تا بیش از ده سال را از همین حالا انتظار دارد تا به دست مشتریان جدید برسد و قابلیت و کارآیی بیشتری به کسب و کارها بدهد.

معتبر سازی استانداردهای باز شرکت آوایا، براي دسکتاپ و تلفنهای کنفرانس مبتنی بر SIP با مجموعه‌ی تجاری BroadSoft، اولین گام مهم در توسعه‌ی این بازار جدید است. شرکت BroadSoft رهبر سهام بازار ارتباطات يكپارچه‌ی مبتنی بر ابر با 41 درصد، با پلتفرم باز خودش به بیست و پنجمین سرویس‌دهنده از 30 سرویس‌دهنده‌ی برتر جهانی ارتقا پیداکرد.

دسکتاپ و تلفنهای کنفرانس مبتنی بر SIP استانداردهای باز شرکت آوایا، نقاط پایانی ساده، قدرتمند و مقرون به صرفه را برای حوزه‌ی وسیعی از شركتهاي متفرقه و پایگاههای کنترل تماس ابری فراهم می‌کند. امروزه پرتفولیو شرکت آوایا شامل سه مدل می‌باشد: تلفن کنفرانس، گوشی رومیزی و  sleek (تلفن برتر جدید شرکت آوایا که در پاییز گذشته معرفی شد). تلفنهای اضافی طی سال آتی افزوده خواهند شد تا از مورد کاربرد یا وظایف کاری پشتیبانی کنند. همچنین تلفنها می‌توانند با نام تجاری شرکت یا برچسب سفید با نام و لوگوی سرویس‌دهنده، سفارش شده باشند.