» اخبار » آوایا برنده‌ی جایزه‌ی محصولات راهكارهای ارتباطات سال 2017 َشد.

TMC، آوایا را به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی محصولات راهكارهای ارتباطات سال 2017 اعلام کرد.

آوایا برنده‌ی جایزه‌ی محصولات راهكارهای ارتباطات سال 2017 َشد.

یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 6511

آوایا اعلام کرد که TMC، یک شرکت رسانه‌ای یکپارچه‌ی جهانی، جایزه‌ی راهكارهای ارتباطات محصولات سال  2017 را به Equinox اعطا کرده است. Gary E. Barnett  مسؤول راهكارهای توسعه‌ی شركت آوايا می‌گوید: "پلتفرم Equinox به ما کمک می‌کند تا پیچیدگی و ناکامی ارتباطات کارکنان را حذف کنیم و درهایی را به روی سطوح جدید بهره‌وری و کارآیی باز کنیم. ما افتخار می‌کنیم  كه راهكار ارتباطات یکپارچه‌ی Equinox آوایا به رسمیت شناخته شده است".

در حقیقت،  Avaya Equinox یک پلتفرم ارتباطات یکپارچه‌ی سازمانی منفرد و همکاری برای نیروی کار متحرك است که از طریق سرویس‌های ابری یا به صورت نرم‌افزاری بر روی زیرساخت‌های سرور استاندارد، قابل دسترسی است. در واقع، Equinox توانسته است ارتباطات نسل بعدی را با مشتریان، شرکای كاری و همکاران، از طریق صدا و تماس تصویری HD، حضور، پیام‌رسانی فوری همراه با ابزارهای همکاری مانند صفحه نمایش و اشتراک نرم‌افزار، وایت‌برد مجازی و فضاهای جلسات آنلاین از جمله استریمینگ فراهم کند.

 Equinox کارکنان را برای پیشبرد تجارت از طریق سهولت استفاده و جامعیت آن توانمند کرده است. ارتباطات مؤثر Equinox با تعاملات بی‌نظير، شفاف و پايدار از تمام دستگاه‌ها عبور می‌كند. Equinox با در اختيار داشتن سرمایه‌گذاری‌های موجود، امنیت را افزایش می‌دهد و نیازهای کارکنان را با حذف تمایل برای استفاده از راهكارهای قلابی در فضاهای کاری برآورده می‌کند. تا به امروز، Avaya Equinox با استفاده از بیش از 50،000 نصب نرم‌افزار در موبایل‌های اندرويدی، به تنهایی توانسته کاربر قابل توجهی را تجربه کند. Rich Tehrani مدير عامل شركت TMC اظهار داشت: برای دريافت جایزه‌ی سال محصول راهكارهای ارتباطات، به شرکت آوایا تبریک می‌گویم. Avaya Equinox واقعاً یک محصول نوآورانه است و در میان بهترین راهكارهایی است که در 12 ماه گذشته وارد بازار شده است که باعث تسهیل ارتباطات صوتی، داده‌ها و ویدئو می‌شود. من منتظر استقبال از Avaya در سال 2018 و فراتر از آن هستم.