» اخبار » سرورهای ذخيره‌سازی بهينه شده‌ی سری S UCS سيسكو

Cisco سيسكو سرورهاي ذخيره‌سازي بهينه شده‌ي سري‌ S UCS، مجموعه‌ي پيشرفته‌ي ابر نسل جديد سيسكو و مركز داده‌ي ASAP براي ابر تركيبي امن را معرفي كرد.

سرورهای ذخيره‌سازی بهينه شده‌ی سری S UCS سيسكو

پنجشنبه 20 آبان ماه 1395 5424

سيسكو چند روز پيش، سري‌ S UCS را معرفي كرد: يك دسته‌بندي جديد از سرورهاي ذخيره‌سازي بهينه شده در طرح سيستم محاسباتي يكپارچه‌ي سيسكو (Unified Computing System™ )، كه به طور خاص براي رسيدگي به نيازهاي ظرفيت كار شديد داده‌ي متمركز مثل داده‌‌هاي بزرگ و براي گسترش فضاي ذخيره‌سازي مشخص شده توسط نرم‌افزار، ذخيره‌سازي شيء و راه‌حل‌هاي محافظت از داده، طراحي شده‌اند. سري‌ S UCS مي‌تواند رشد سريع داده‌هاي بدون ساختار را كه توسط اينترنت اشياء، فيلم‌هاي ويدئويي و ... توليد مي‌شوند به همراه داشته باشد. بنابراين كسب و كارها مي‌توانند به اين داده‌ها دسترسي داشته و آن‌ها را به سرعت براي ايجاد ديد لازم، در زمان واقعي تحليل كنند.

داده‌هاي ذخيره نشده

امروزه، داده‌ها و اطلاعات، به خون زندگي‌بخش هر سازماني تبديل شده‌اند و روش‌هاي مورد استفاده به سرعت تغيير مي‌كنند. در گذشته، اطلاعات، انبار مي‌شدند و به طور متناوب قابل دسترس مي‌شدند. تحليلگران صنعت تخمين مي‌زنند كه كمتر از 40% داده‌هاي مهم ذخيره شده براي ايجاد ديد، تا به حال مورد استفاده قرار گرفته‌اند. نرم‌افزارهاي جديد مانند آناليز ويدئو، تصويربرداري تشخيصي، تحليل جريان داده، و يادگيري ماشين، داده‌هايي را توليد مي‌كنند كه ذخيره نمي‌شوند و به طور فعال و در همان لحظه پردازش مي‌شوند. زيرساخت‌هاي ثابت فن‌آوري اطلاعات در گذشته، در يك دنياي مستمر دانش و نوآوري خيلي كار نمي‌كردند در حالي كه راه‌حل‌هاي ذخيره‌ساز ابري عمومي، به عنوان مجموعه‌اي از داده‌هايي كه به سرعت رشد مي‌كنند به صورت غير قابل پيش بيني گران مي‌شوند.

معرفي سرور ذخيره‌سازي UCS S3260

سرور ذخيره‌سازي UCS S3260 ، اولين در سري UCS S ، ارائه‌ي تطبیق‌پذیری، مقیاس‌پذیری سریع و رفع نیاز مشتریان متصل به ابر براي انتقال اطلاعات آن‌هابه هوش کسب و کار و دانش. با اولين معماري كاملاً مدولار در صنعت و مديريت اتوماسيون UCS، S3260 هزينه‌هاي كل مالكيت (Total Cost of Ownership ) را در مقايسه با ابر عمومي تابيش از 50% كاهش مي‌دهد، داراي توانايي به اندازه‌ي زير ساخت واقعي براي افزايش بهره‌وري توان هر workload.

مقايسه‌ي UCS S3260 با سرورهاي قديمي:

  • CapEx را تا 34 % كاهش مي‌دهد.
  • مديريت مستمر را تا 80% كاهش مي‌دهد.
  • كابل‌كشي را تا 70% كاهش مي‌دهد.
  • تا 60 % فضاي كمتري مي‌گيرد.
  • تا 59 % كمتر انرژي مصرف مي‌كند.

UCS S3260 طيف گسترده‌اي از ظرفيت و خصوصيات كارآئي، تا 600 ترابايت از ظرفيت ذخيره‌سازي براي هر سيستم را، فراهم مي‌كند. مقياس‌بندي راحت تا Petabyte با UCS Manager، شتاب‌دهنده‌ي كَش و اتصالات I/O يكپارچه براي هر نوعي از ذخيره‌سازها. با اين قابليت‌ها سازمان‌ها مي‌توانند از اطلاعات غير فعال در انبارها و حتي ابرها به نرم‌افزارهاي پويا بر روي پلتفرم در مقياس ابر، در فعال‌سازي ديتا با سرعت بالا و تحليل و عمل در همان لحظه حركت كنند.

منبع: newsroom.cisco.com