• تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید بهشتی، پلاک 13، طبقه دوم
  • تماس 02126424272

سرویس‌دسک پلاس

ServiceDesk Plus

مدیریت یکپارچه‌ی فرایندهای فناوری اطلاعات

بسته‌ی فارسی‌ساز سرویس‌دسک پلاس (ServiceDesk plus) ارائه‌شده توسط شرکت تیوان نت، علاوه بر فارسی‌سازی تمامی بخش‌های نرم‌افزار، مشکلات موجود در قسمت شناسایی کامپیوترهای شبکه توسط ایجنت نرم‌افزار را نیز برطرف می‌نماید تا در کنار شناسایی دقیق‌تر تجهیزات کامپیوتر، حتی با تغییر سیستم‌عامل کامپیوترها یا تعویض قطعات، اطلاعات مربوط به تغییرات در تاریخچه‌ی آن تجهیز ثبت شود. ضمناً استفاده از تقویم و تاریخ شمسی در سر تا سر نرم‌افزار نیز فراهم شده است تا بومی‌سازی نرم‌افزار به صورت کامل، انجام شده باشد.

برای خرید بسته‌ی فارسی‌ساز نرم‌افزار ServiceDesk Plus نسخه‌ی 13، همین حالا به فروشگاه اینترنتی تیوان نت مراجعه کنید.

ویژگی‌های بسته‌ی فارسی‌ساز ServiceDesk Plus تیوان نت:

  • سفارشی‌کردن صفحه‌ی ورود (Login) نرم‌افزار به همراه لوگوی شرکت، زبان و فونت فارسی
  • ارائه‌ی پایگاه داده‌ی پیش فرض شامل دسته‌بندی‌های اولیه، الگوهای مورد نیاز در هر دسته‌بندی، تنظیمات اولیه نرم‌افزار و غیره
  • تقویم و تاریخ شمسی در سراسر نرم‌افزار و استفاده از بازه‌های تاریخ شمسی برای مثال ابتدا و انتهای ماه یا سال شمسی در بخش‌های نیازمند بازه‌ی تاریخ
  • ارائه‌ی سرویس اطلاع‌رسانی تحت ویندوز برای اطلاع‌رسانی درخواست‌های جدید ثبت‌شده یا درخواست‌های تخصیص‌یافته به کاربر در قالب Notification ویندوز
  • ارائه‌ی بسته‌ی فارسی‌ساز برای آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار ارائه‌شده توسط شرکت سازنده


مزایا و ویژگی‌های کلیدی سرویس‌دسک پلاس

فرایندهای مرتبط با استاندارد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL):

  • مدیریت رویدادها نظیر درخواست‌های رفع مشکل کاربران
  • کاتالوگ خدمات نظیر درخواست‌های انجام خدمات مانند نصب نرم‌افزار، کابل‌کشی و غیره
  • مدیریت مشکلات نظیر ثبت مشکلات به همراه علت، راه حل، تجهیزات درگیر و برنامه‌ریزی برای رفع مشکل
  • مدیریت تغییرات نظیر ثبت تغییرات به همراه ایجاد کارگروه تغییرات، زمان‌بندی انجام تغییر، تجهیزات درگیر، رویه انجام تغییر یا بازگشت به حالت اولیه
  • مدیریت اجزای پیکره‌بندی شبکه (CMDB) برای تعریف اجزای پیکره‌بندی شبکه از کارشناسان تا پورت‌های سوئیچ‌ها و ارتباط‌دادن آن‌ها به یکدیگر
  • مدیریت پروژه‌های IT برای ایجاد پروژه‌ها به همراه افراد درگیر در پروژه، زمان‌بندی مرحله به مرحله و کارهای لازم در هر مرحله

اتوماسیون:

  • مخزن دانش برای امکان ثبت راه حل‌ها و پیشنهاد راه حل برای رویدادهای کاربری از طریق هوش مصنوعی توسط نرم‌افزار
  • پورتال سلف‌سرویس برای امکان ثبت راه حل‌های عمومی برای رفع مشکلات کاربران توسط خود آن‌ها
  • توافق سطح خدمات (SLA)
  • نقش‌های سازمانی
  • تخصیص خودکار
  • اطلاع‌رسانی به کارشناسان
  • نظرسنجی کاربران
  • گزارش‌گیری از کارشناسان
  • ثبت درخواست از طریق فرمان‌های ایمیل

مدیریت تجهیزات:

  • مدیریت تجهیزات برای ثبت تجهیزات، ارتباط‌دادن آن‌ها به کاربران و سایر تجهیزات و ثبت تاریخچه تغییرات آن‌ها
  • شناسایی تجهیزات و اسکن تجهیزات از طریق ایجنت
  • پایش تجهیزات IT
  • مدیریت تجهیزات نرم‌افزاری برای ثبت انواع نرم‌افزارهای موجود در شبکه، امکان ارسال پیام در صورت نصب نرم‌افزارهای غیرمجاز
  • مدیریت لایسنس نرم‌افزاری نظیرامکان ثبت لایسنس‌ها و ارسال پیام اخطار نزدیک‌شدن به زمان انقضای لایسنس

مدیریت سفارش خرید

مدیریت قراردادها

آیا به مشاوره در خصوص خرید نرم‌افزار ServiceDesk Plus نیاز دارید؟

بستن بارگذاری اولیه