نرمافزار ServiceDesk Plus، محصول شرکت Manageengine است و بیش از یک دهه از آغاز تولید و پیشرفت نرمافزار میگذرد و روز به روز بر امکانات و قابلیتهای آن افزوده میشود. این نرمافزار در کنار قابلیتهای مدیریت درخواستهای کاربران یا Help desk، امکانات دیگری را نیز مطابق با استانداردهای ITIL و ISMS نظیر مدیریت تغییرات و مدیریت مشکلات فراهم میآورد.
بستهی فارسیساز سرویسدسک پلاس (ServiceDesk plus) شرکت تیوان نت، علاوه بر فارسیسازی تمامی بخشهای نرمافزار میز خدمت، مشکلات موجود در قسمت شناسایی کامپیوترهای شبکه توسط ایجنت نرمافزار را نیز برطرف مینماید تا در کنار شناسایی دقیقتر تجهیزات کامپیوتر، حتی با تغییر سیستمعامل کامپیوترها یا تعویض قطعات، اطلاعات مربوط به تغییرات در تاریخچهی آن تجهیز ثبت شود. فارسیساز ServiceDesk Plus شرکت تیواننت برای نسخهی 14820 نرمافزار ارائه شده است و به صورت دورهای و با انتشار نسخههای جدید نرمافزار از سوی شرکت سازنده، بهروزرسانی میشود.
در ضمن، ServiceDesk Plus فارسی تیوان نت، تقویم شمسی و تاریخ شمسی را در سرتاسر نرمافزار از بخش مدیریت درخواستها گرفته تا بخش گزارشها و راهبری نرمافزار فراهم میکند تا بومیسازی نرمافزار سرویسدسک پلاس به صورت کامل انجام شده باشد.
برای خرید بستهی فارسیساز نرمافزار ServiceDesk Plus نسخهی 14.820، همین حالا به فروشگاه اینترنتی تیوان نت مراجعه کنید.
ارائهی لایسنس معتبر و کامل برنامه به نام مشتری در صورت نیاز
سفارشیسازی صفحهی ورود به نرمافزار
افزودن زبان فارسی به برنامه، افزودن فونت فارسی و رفع ایرادات ظاهری برنامه برای پشتیبانی از زبان راست به چپ فارسی در تمامی بخش ها
تغییر تاریخ و تقویم برنامه برای پشتیبانی کامل از تاریخ و تقویم شمسی در سراسر برنامه
ارائهی پایگاه دادهی پیشفرض نرمافزار شامل تنظیمات اولیه، فارسیسازی موارد درون برنامه، ایجاد دستهبندیها، الگوها و فرمهای پیشفرض برای سهولت شروع استفاده از برنامه
رفع مشکلات مربوط به ارتباط ServiceDesk Plus با ایجنت EndpointCentral
ارائهی فایلهای اجرایی سفارشی برای نصب ساده و راحت ایجنت EndpointCentral
ارائهی سرویس Notifier سفارشی برای نمایش پیامهای اطلاعرسانی موجود در نرمافزار میز خدمت
استفاده از فارسیساز تیوان نت برای نمایش تقویم شمسی و تاریخ شمسی در بخش گزارشها
تاریخ شمسی به همراه نمایش ماهها در بخش گزارشهای نرمافزار ServiceDesk Plus با استفاده از فارسیساز تیوان نت
لایسنس ServiceDesk Plus کاملاً شخصیسازیشده با قابلیت تولید بر مبنای نام شرکت، طول مدت اعتبار، تعداد کارشناسان وداراییها و انتخاب امکانات نرمافزار
صفحهی ورود شخصیسازیشده به همراه لوگوی شرکت، زبان فارسی و انتخاب خودکار دامنه در فارسیساز سرویس دسک پلاس تیوان نت
استفاده از تقویم شمسی در بخش زمانبندی نرمافزار ServiceDesk Plus با استفاده از فارسیساز تیوان نت
نمایش تاریخ شمسی در سرتاسر نرمافزار میز خدمت با استفاده از فارسیساز تیوان نت
تقویم کوچک شمسی در صفحهی تغییرات فراهمشده توسط ServiceDesk Plus فارسی
استفاده از فارسیساز تیوان نت برای نمایش تقویم شمسی و تاریخ شمسی در بخش گزارشها
تاریخ شمسی به همراه نمایش ماهها در بخش گزارشهای نرمافزار ServiceDesk Plus با استفاده از فارسیساز تیوان نت
لایسنس ServiceDesk Plus کاملاً شخصیسازیشده با قابلیت تولید بر مبنای نام شرکت، طول مدت اعتبار، تعداد کارشناسان وداراییها و انتخاب امکانات نرمافزار
صفحهی ورود شخصیسازیشده به همراه لوگوی شرکت، زبان فارسی و انتخاب خودکار دامنه در فارسیساز سرویس دسک پلاس تیوان نت
استفاده از تقویم شمسی در بخش زمانبندی نرمافزار ServiceDesk Plus با استفاده از فارسیساز تیوان نت
نمایش تاریخ شمسی در سرتاسر نرمافزار میز خدمت با استفاده از فارسیساز تیوان نت
تقویم کوچک شمسی در صفحهی تغییرات فراهمشده توسط ServiceDesk Plus فارسی
فرایندهای مرتبط با استاندارد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)
مدیریت تجهیزات
مدیریت سفارش خرید
مدیریت قراردادها
تاکنون تولید فارسیساز برای نسخههای زیر توسط شرکت تیوان نت انجام شده است: