مدیریت یکپارچهی فرایندهای فناوری اطلاعات با ServiceDesk Plus
نرمافزار ServiceDesk Plus، محصول شرکت Manageengine است و بیش از یک دهه از آغاز تولید و پیشرفت نرمافزار میگذرد و روز به روز بر امکانات و قابلیتهای آن افزوده میشود. این نرمافزار در کنار قابلیتهای مدیریت درخواستهای کاربران یا Help desk، امکانات دیگری را نیز مطابق با استانداردهای ITIL و ISMS نظیر مدیریت تغییرات و مدیریت مشکلات فراهم میآورد.
بستهی فارسیساز سرویسدسک پلاس (ServiceDesk plus) شرکت تیوان نت، علاوه بر فارسیسازی تمامی بخشهای نرمافزار میز خدمت، مشکلات موجود در قسمت شناسایی کامپیوترهای شبکه توسط ایجنت نرمافزار را نیز برطرف مینماید تا در کنار شناسایی دقیقتر تجهیزات کامپیوتر، حتی با تغییر سیستمعامل کامپیوترها یا تعویض قطعات، اطلاعات مربوط به تغییرات در تاریخچهی آن تجهیز ثبت شود. فارسیساز ServiceDesk Plus شرکت تیواننت برای نسخهی 14820 نرمافزار ارائه شده است و به صورت دورهای و با انتشار نسخههای جدید نرمافزار از سوی شرکت سازنده، بهروزرسانی میشود.
در ضمن، ServiceDesk Plus فارسی تیوان نت، تقویم شمسی و تاریخ شمسی را در سرتاسر نرمافزار از بخش مدیریت درخواستها گرفته تا بخش گزارشها و راهبری نرمافزار فراهم میکند تا بومیسازی نرمافزار سرویسدسک پلاس به صورت کامل انجام شده باشد.
برای خرید بستهی فارسیساز نرمافزار ServiceDesk Plus نسخهی 14.820، همین حالا به فروشگاه اینترنتی تیوان نت مراجعه کنید.
ویژگیهای بستهی فارسیساز ServiceDesk Plus نسخهی 14 تیوان نت
ارائهی لایسنس معتبر و کامل برنامه به نام مشتری در صورت نیاز
سفارشیسازی صفحهی ورود به نرمافزار
نمایش فارسی صفحه
نمایش لوگوی شرکت
فونت فارسی
قابلیت انتخاب خودکار دامنه بر اساس نام کاربری
افزودن زبان فارسی به برنامه، افزودن فونت فارسی و رفع ایرادات ظاهری برنامه برای پشتیبانی از زبان راست به چپ فارسی در تمامی بخش ها
در بسیاری از فارسیسازها، ایرادات ظاهری نظیر تایپ آدرس آی پی از راست به چپ یا نمایش جابهجای ساعت و دقیقه و مواردی از این دست وجود دارد که در نسخه ارائهشده توسط تیوان نت، این موارد برطرف شده است.
تغییر تاریخ و تقویم برنامه برای پشتیبانی کامل از تاریخ و تقویم شمسی در سراسر برنامه
با تغییرات انجامشده، تاریخ و تقویم شمسی در تمامی قسمتها جایگزین تاریخ و تقویم میلادی شده است و این مورد، حتی در بخشهایی که بازهی تاریخی برای مثال ابتدا یا انتهای ماه یا سال مورد نیاز است نیز اعمال شده است. تقویم و تاریخ شمسی در تمامی قسمتهای راهبری و گزارشها جایگزین تقویم میلادی شده است.
در برخی از فارسیسازها، تاریخ شمسی صرفاً در قسمت مدیریت درخواستها وجود دارد و خصوصاً در بخش راهبری و گزارشها، هنوز تقویم میلادی مورد استفاده است.
ارائهی پایگاه دادهی پیشفرض نرمافزار شامل تنظیمات اولیه، فارسیسازی موارد درون برنامه، ایجاد دستهبندیها، الگوها و فرمهای پیشفرض برای سهولت شروع استفاده از برنامه
رفع مشکلات مربوط به ارتباط ServiceDesk Plus با ایجنت EndpointCentral
عدم شناسایی صحیح بعضی قطعات کامپیوتر نظیر مدل مادربورد
تغییر نرمافزار EndpointCentral برای شناسایی داراییها به صورت یکتا برای جلوگیری از ایجاد کامپیوتر تکراری بعد از تغییر ویندوز، مادربورد یا موارد دیگر
ارائهی فایلهای اجرایی سفارشی برای نصب ساده و راحت ایجنت EndpointCentral
ارائهی سرویس Notifier سفارشی برای نمایش پیامهای اطلاعرسانی موجود در نرمافزار میز خدمت
برای مثال نمایش درخواستهای جدید و درخواستهای تخصیصیافته به راهبر و کارشناسان
ارسال پیامهای اطلاعرسانی از طریق امکانات ایجنت EndpointCentral
صفحهی ورود فارسی ServiceDesk Plus
صفحهی ورود شخصیسازیشده به همراه لوگوی شرکت، زبان فارسی و انتخاب خودکار دامنه در فارسیساز سرویس دسک پلاس تیوان نت
تقویم شمسی در ServiceDesk Plus
استفاده از تقویم شمسی در بخش زمانبندی نرمافزار ServiceDesk Plus با استفاده از فارسیساز تیوان نت
تاریخ شمسی در ServiceDesk Plus
نمایش تاریخ شمسی در سرتاسر نرمافزار میز خدمت با استفاده از فارسیساز تیوان نت
تقویم شمسی در سرویسدسک پلاس
تقویم کوچک شمسی در صفحهی تغییرات فراهمشده توسط ServiceDesk Plus فارسی
تقویم شمسی و تاریخ شمسی در بخش گزارشهای نرمافزار میز خدمت
استفاده از فارسیساز تیوان نت برای نمایش تقویم شمسی و تاریخ شمسی در بخش گزارشها
تاریخ شمسی در قسمت گزارشها
تاریخ شمسی به همراه نمایش ماهها در بخش گزارشهای نرمافزار ServiceDesk Plus با استفاده از فارسیساز تیوان نت
ServiceDesk Plus فارسی
لایسنس ServiceDesk Plus کاملاً شخصیسازیشده با قابلیت تولید بر مبنای نام شرکت، طول مدت اعتبار، تعداد کارشناسان وداراییها و انتخاب امکانات نرمافزار
نرمافزار سرویس دسک پلاس فارسی نسخهی 14820
مزایا و ویژگیهای کلیدی سرویسدسک پلاس
فرایندهای مرتبط با استاندارد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)
مدیریت رویدادها نظیر درخواستهای رفع مشکل کاربران
کاتالوگ خدمات نظیر درخواستهای انجام خدمات مانند نصب نرمافزار، کابلکشی و غیره
مدیریت مشکلات نظیر ثبت مشکلات به همراه علت، راه حل، تجهیزات درگیر و برنامهریزی برای رفع مشکل
مدیریت تغییرات نظیر ثبت تغییرات به همراه ایجاد کارگروه تغییرات، زمانبندی انجام تغییر، تجهیزات درگیر، رویه انجام تغییر یا بازگشت به حالت اولیه
مدیریت اجزای پیکرهبندی شبکه (CMDB) برای تعریف اجزای پیکرهبندی شبکه از کارشناسان تا پورتهای سوئیچها و ارتباطدادن آنها به یکدیگر
مدیریت پروژههای IT برای ایجاد پروژهها به همراه افراد درگیر در پروژه، زمانبندی مرحله به مرحله و کارهای لازم در هر مرحله
اتوماسیون
مخزن دانش برای امکان ثبت راه حلها و پیشنهاد راه حل برای رویدادهای کاربری از طریق هوش مصنوعی توسط نرمافزار
پورتال سلفسرویس برای امکان ثبت راه حلهای عمومی برای رفع مشکلات کاربران توسط خود آنها
توافق سطح خدمات (SLA)
نقشهای سازمانی
تخصیص خودکار
اطلاعرسانی به کارشناسان
نظرسنجی کاربران
گزارشگیری از کارشناسان
ثبت درخواست از طریق فرمانهای ایمیل
مدیریت تجهیزات
مدیریت تجهیزات برای ثبت تجهیزات، ارتباطدادن آنها به کاربران و سایر تجهیزات و ثبت تاریخچه تغییرات آنها
شناسایی تجهیزات و اسکن تجهیزات از طریق ایجنت
پایش تجهیزات IT
مدیریت تجهیزات نرمافزاری برای ثبت انواع نرمافزارهای موجود در شبکه، امکان ارسال پیام در صورت نصب نرمافزارهای غیرمجاز
مدیریت لایسنس نرمافزاری نظیرامکان ثبت لایسنسها و ارسال پیام اخطار نزدیکشدن به زمان انقضای لایسنس
مدیریت سفارش خرید
مدیریت قراردادها
تاکنون تولید فارسیساز برای نسخههای زیر توسط شرکت تیوان نت انجام شده است:
ServiceDesk Plus 9.36
ServiceDesk Plus 10.01
ServiceDesk Plus 11.1
ServiceDesk Plus 12.06
ServiceDesk Plus 13.07
ServiceDesk Plus 14.102
ServiceDesk Plus 14.810
آیا برای خرید فارسیساز ServiceDesk Plus به مشاوره نیاز دارید؟