• تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید بهشتی، پلاک 13، طبقه دوم
  • تماس 02126424272

مدیریت شبکه‌های کامپیوتری

تیوان نت

پشتیبانی کامل از فرایندهای مدیریت و پشتیبانی شبکه

خدمات مدیریت شبکه، پشتیبانی کاملی از فرآیندهای مدیریت و پشتیبانی شبکه‌های محلی (LAN) و شبکه‌های گسترده (WAN) ارائه می‌کند. خدمات یا در محل یا از راه دور ارائه می‌شوند.

ارتباط برای کسب و کارهای امروزی بیش از همیشه ارزشمند است. تا حدودی، این امر به این دلیل است که بسیاری از عملیات حیاتی تجاری در حال انجام، آنلاین هستند. کارمندان با استفاده از نرم‌افزارهای مشترک، با هم ارتباط برقرار می‌کنند. مشتریان به دنبال پشتیبانی و ثبت سفارش آنلاین هستند. در همان زمان، تأمین‌کنندگان و شرکاء، در حال انتقال داده‌ها به صورت آنلاین هستند. تمام موفقیت این افراد هم به ظرفیت و قابلیت اطمینان شبکه بستگی دارد. این امر و افزایش پذیرش اینترنت اشیا (IoT) و ابر، بر مدیریت شبکه فشار وارد می‌کند.

مدیران شبکه، ترازکردن پهنای باند شبکه برای تقاضا و درک آن‌چه که به شبکه‌ی IT آن‌ها متصل است، دشوار می‌دانند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها به سمت مدل خدمات مدیریت‌شده برای مدیریت شبکه حرکت می‌کنند. خدمات شبکه مدیریت‌شده به شما امکان کنترل بهتر مسائل شبکه را می‌دهد. همچنین، آن‌ها برای کاهش خطرات ناشی از شبکه به شما تخصص می‌دهند.

شرکت تیوان نت، در زمینه‌ی مدیریت شبکه، خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه

بیشتر بدانید
خدمات پسیو شبکه

خدمات پسیو شبکه

بیشتر بدانید
پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه

بیشتر بدانید
بستن بارگذاری اولیه